Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Ik heb eindelijk wat meer voorouders gevonden van mijn vaders kant. En we dachten dat mijn overgrootouders als eersten hier naar het dorp kwamen, maar zijn oma en haar familie kwam hier al vandaan. Liggen de rootes toch dieper dan we dachten. Erg leuk.
Zeker leuk Cathelijn
-
frodo quin
- 5-sterren

Emma heeft vandaag voor het eerst kunnen spelen. Blij dat ze was en Quin ook
Haar pootje is nog verre van genezen, maar dat ze er goed op kan staan is toch al een hele vooruitgang. Weliswaar met hoge dosis pijnstilling.
Haar pootje is nog verre van genezen, maar dat ze er goed op kan staan is toch al een hele vooruitgang. Weliswaar met hoge dosis pijnstilling.
In Leeuwarden schijnt de zon! Doei! Ik ga naar buiten!!
Zou ik ook doen om dat bijzondere fenomeen te bewonderen Ronald 
Hier ook zon 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Vandaag wakker geworden met regen die zachtjes tegen het raam tikte. Dat is een geluid dat ik al sinds begin november niet meer heb gehoord. Zo knus! (Vooral als je nog niet hoeft op te staan maar je nog lekker even in je dekbed mag wikkelen. En vooral als de regen voorbij is wanneer je eindelijk opstaat
)
Uhm. Het was zeg maar de bedoeling dat wij van continu regen hier strakjes eindelijk naar de sneeuw kunnen hè
Hoop wel dat het dan niet 2 weken regent daar
Hoop wel dat het dan niet 2 weken regent daar
Geluksmomentje hier: met de puber naar het bosje aan het eind van de straat gelopen, een uur lekker saampjes wandelen zonder regen, en zonder ook maar iemand tegen te komen 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Dat hoop ik ook.Kim_S schreef: vr 01 mar 2024, 13:43 Uhm. Het was zeg maar de bedoeling dat wij van continu regen hier strakjes eindelijk naar de sneeuw kunnen hè![]()
Hoop wel dat het dan niet 2 weken regent daar![]()
De weersverwachting tot half maart is overdag net boven het vriespunt, 's nachts net of flink eronder. Momenteel dooit het , dus ik durf niets meer te beloven.
Ach, hoeven we deze keer geen spijkerbanden zullen we maar zeggenAnne in Zweden schreef: vr 01 mar 2024, 15:03 Dat hoop ik ook.![]()
De weersverwachting tot half maart is overdag net boven het vriespunt, 's nachts net of flink eronder. Momenteel dooit het , dus ik durf niets meer te beloven.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Totdat je afslaat naar ons weggetje. Dat is een ijsbaan momenteel.Kim_S schreef: vr 01 mar 2024, 15:35 Ach, hoeven we deze keer geen spijkerbanden zullen we maar zeggen![]()
Eigenlijk geluksmoment van gisteren: De foto's ontvangen van onze fotoshoot met Linde. Zijn erg mooi geworden
Heel blij dat mijn zusje er mee kwam om dat als kraamcadeau te geven, weet niet of ik het anders ook had gedaan.
Van het weekend rare pijn in mijn arm, tintelingen. Vandaag toch maar even de huisarts gebeld.
Ik kon gelijk komen, mocht alleen niet zelf rijden.
En het was dus geen hartinfarct maar een beknelde spier...
Ik ga straks een biertje nemen!
Nou daar zou ik zelfs een biertje op nemen, en ik haaaat bierRonald schreef: ma 04 mar 2024, 16:51 Van het weekend rare pijn in mijn arm, tintelingen. Vandaag toch maar even de huisarts gebeld.
Fijn Ronald!!