Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pearlsofpassion schreef: ↑zo 05 nov 2023, 09:32 Heerlijk he!Haha die tijd komt hier ook nog wel, dat ze niet meer wegkomt met een glimlach en lonken met haar lange wimpers![]()
Hier hebben ze bijna nergens zo'n kleine karretjes. Gek he?
Als we er (vb op vakantie in nl) tegenkomen blijven ze desnoods aan de ingang wachten tot ze er 1 bemachtigen. Zelfs bij iets grotere kinderen blijft het een absolute hit.
Tis dan bij die druktemakers van mij wel al een stuk minder schattig en voorbeeldig dan bij een dreumes.Ik moet serieus opletten dat ze niemand omver racen.
![]()
hannabelgje schreef: ↑zo 05 nov 2023, 14:24 Eindelijk onze aquavissekom gekocht. Het is de juwel rio 350 geworden van 121 cm. Mooie grote bak met veul water. We hebben nu een bakje van 45 liter. Toch andere tak van sport zeg maar.Ik wilde al gaan zeuren dat vissekommen zielig zijn, maar laat maar
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
eelke schreef: Ik wilde al gaan zeuren dat vissekommen zielig zijn, maar laat maarLol
Kaela schreef: ↑zo 05 nov 2023, 10:52 Haha die tijd komt hier ook nog wel, dat ze niet meer wegkomt met een glimlach en lonken met haar lange wimpersBij de gele supermarkt hier hadden ze destijds een gewoon supermarktkarretje waar op de voorkant een auto zat waar dan een kind in mee kan rijden. Heel leuk. Behalve als het ding al bezet is.![]()
Hier zijn ook niet veel winkels die ze hebben. Best jammer.
Sonja schreef: ↑wo 08 nov 2023, 00:25 Bij de gele supermarkt hier hadden ze destijds een gewoon supermarktkarretje waar op de voorkant een auto zat waar dan een kind in mee kan rijden. Heel leuk. Behalve als het ding al bezet is.![]()
Het heeft de kleine meneer een eerste lesje emancipatie opgeleverd. Die stond op een gegeven moment een meisje dat hem net voor was uit die auto te trekken terwijl hij riep:”Auto’s zijn NIET voor meisjes!”
Ik heb hem bij zijn elleboogje gepakt en gezegd:”O, zijn auto’s niet voor meisjes? Mag je lekker terug naar huis gaan lopen!![]()