Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pike
Robian schreef: wo 02 aug 2023, 14:37 De grote grijze geitenbreier met zijn nieuwe vriendje Muis.
Muis werd uitgebreidt door mr. T gewassen. Een punk rocker zou jaloers zijn op het kapsel wat Muis daarna had ;D

Muis is samen met zijn broer Raafje op 10 juli bij ons komen wonen.
Ik vind jouw grijze geitenbreier toch zo geweldig uit zien. Echt een heel mooie en aparte hond. Het kapsel van Muis valt wat mij betreft daarbij helemaal in het niet. Maar, ik ben dan ook geen kattenfan. :biggrin2: Wel vreselijk leuk dat ze het zo goed kunnen vinden samen.
Door Ronald
Charlie Angel schreef: wo 02 aug 2023, 17:37 Wat mooi Ronald!
En ook nog wat spannend ook. Wat een mooie gebeurtenissen allemaal Ronald. Ik hoop dat je er volledig van kan gaan genieten. :-*
Krijgen we wel een foto te zien als je dochter een echt mevrouw wordt?
Het wordt nu heel klein gehouden. Later komt er een echte plechtigheid met feest en zo.
Door Kaela
pike schreef: di 01 aug 2023, 22:06 Argh. Had toch echt goed aangeklikt, dacht ik. Moet nu toch te zien zijn. Visibility staat op public.
https://www.youtube.com/shorts/S4h1fXAmow4
Met het risico dat ik heel erg bondt reageer, maar is het een mensenpuppie, kleinkindpuppie of een puppiepuppie??? Alle drie super leuk en wie weet is er nog een optie waar ik niet aan gedacht heb :-[
Door pike
Kaela schreef: wo 02 aug 2023, 18:55 Met het risico dat ik heel erg bondt reageer, maar is het een mensenpuppie, kleinkindpuppie of een puppiepuppie??? Alle drie super leuk en wie weet is er nog een optie waar ik niet aan gedacht heb :-[
;D het is een puppiepuppie ;D ;D en er is meer dan één puppiepuppie en een daarvan is voor mij bedoeld :D
Door pike
pike schreef: wo 02 aug 2023, 19:12 ;D het is een puppiepuppie ;D ;D en er is meer dan één puppiepuppie en een daarvan is voor mij bedoeld :D
Voor een mensenpupje ben ik een beetje te oud ::)
Door pike
Ronald schreef: wo 02 aug 2023, 15:57 Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd Pike!

Wat een prachtige foto, Robian! En was is grote stoer hè.. (en lief)

Eigen geluksmomentje: mooi cadeau voor dochterlief uitgezocht in verband met haar zwangerschap. Dit is zij niet echt, dit is een voorbeeld.

IMG_8790-1[1].jpg

En over twee weken mag ik haar weggeven :smitten: en wordt ze dus een echte mevrouw...
Wat een bijzonder en apart cadeau Ronald. Geniet van de mooie momenten!
Door Kaela
pike schreef: wo 02 aug 2023, 19:12 ;D het is een puppiepuppie ;D ;D en er is meer dan één puppiepuppie en een daarvan is voor mij bedoeld :D
Super leuk!!!

Wil je ook verklappen wat voor een puppiepuppie?? Dat gaat nog wel even geduld hebben worden!
Door Kaela
pike schreef: wo 02 aug 2023, 19:13 Voor een mensenpupje ben ik een beetje te oud ::)
Ik heb serieus geen idee, maar ja anders had ik het ook niet gevraagd ;D En ik zit nogal in de mensenpuppie modus momenteel
Door pike
Kaela schreef: wo 02 aug 2023, 20:04 Super leuk!!!

Wil je ook verklappen wat voor een puppiepuppie?? Dat gaat nog wel even geduld hebben worden!
Never change a winning team, dat had ik eerder moeten bedenken! Het wordt weer een Fauve.
Lange rit nog, zal wel begin november worden.
Door pike
Kaela schreef: wo 02 aug 2023, 20:05 Ik heb serieus geen idee, maar ja anders had ik het ook niet gevraagd ;D En ik zit nogal in de mensenpuppie modus momenteel
Logisch ja. Ik zou oma kunnen zijn als ik mensenpuppies had gehad :biggrin2:
Door Robian
pike schreef: wo 02 aug 2023, 17:44 Ik vind jouw grijze geitenbreier toch zo geweldig uit zien. Echt een heel mooie en aparte hond. Het kapsel van Muis valt wat mij betreft daarbij helemaal in het niet. Maar, ik ben dan ook geen kattenfan. :biggrin2: Wel vreselijk leuk dat ze het zo goed kunnen vinden samen.
Ik ben ook heel blij met onze geitenbreier...
Er zit een ontzettend lief karater in maar er zit ook een behoorlijke kop op.
Hij heeft ons heel wat trekt-haar-uit-hoofd-momenten bezorgd.

Er zijn periodes geweest dat ik écht dacht dat het noooooit goed zou komen. ::)
Hij is 4 jaar en we kunnen nu pas merken dat alles wat we hebben lopen trainen tóch wel binnen is gekomen.

Het punk kapsel van Muis heeft hij trouwens ná de foto gemaakt. Dus je kunt het hierop niet zien.
Door Kaela
pike schreef: wo 02 aug 2023, 22:07 Never change a winning team, dat had ik eerder moeten bedenken! Het wordt weer een Fauve.
Lange rit nog, zal wel begin november worden.
Voorpret is al de halve pret! Het is je ontzettend gegund!
Door zurca
Ohww Karin, hahaha.... ik heb geen verstand van echo's en had mij dus suf zitten staren naar wat ik nou precies zat te kijken.. mensje of puppie...de andere reacties kon ik niet echt wat uithalen dus moest erg lachen toen ik jouw reactie las. "Phoe niet de enige die het niet gelijk zag" :biggrin2: ;)

Pike,wat een ontzettend leuk vooruitzicht :-* veel plezier met de voorpret. Houdt je ons op de hoogte?!

Robian... :smitten: :smitten: :smitten: die grijze reus van jullie is toch wel echt geweldig. Hoe hij op de foto ook kijkt naa zn nieuwe maatje, zo lief! Leuke gezinsuitbreiding hebbn jullie!

Ronald, wat een leuke vooruitzichten...geniet ervan :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door