Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Vandaag komen vrienden eten en we vieren alvast een beetje Nina haar verjaardag. Omdat we het op de dag zelf klein willen houden en ze zo lief zijn het niet ongemerkt voorbij te laten gaan.

Hebben we net slingers opgehangen. Ik vind het zo feestelijk!
Door Siberienne
Mijn zelf gezaaide aardbeiden plantjes staan in bloei. En ze doen het ook gewoon goed. We hebben hele slechte grond in de tuin nadat het een bouwplaats is geweest maar langzaam beginnen er her en der dingen het naar hun zin te hebben. Dit zijn Noorse bosaardbeitjes, die kennelijk niet zulke hoge eisen aan de grond stellen...

Onze appelboompjes staan nu ook in bloei, met veel meer bloesem als vorig jaar en mevrouw ree is er vanaf gebleven. Ze is wel veel in de buurt, gisteren was ze te zien met de kleintjes (helaas was ik niet thuis).

Het was een laat en koud en erg droog voorjaar, blij dat er nu toch her en der wat bloeit.
Door sam28
Ik ga volgende week tekenen bij een nieuwe werkgever en daarna mijn baan opzeggen :D :D

Het gaat dan via een detacheerbureau lopen en hoogstwaarschijnlijk werk ik dan binnenkort op loopafstand in plaats van uren reizen voor een stuk meer geld en iets minder uren!
Door MillyMol
sam28 schreef: wo 07 jun 2023, 14:21 Ik ga volgende week tekenen bij een nieuwe werkgever en daarna mijn baan opzeggen :D :D

Het gaat dan via een detacheerbureau lopen en hoogstwaarschijnlijk werk ik dan binnenkort op loopafstand in plaats van uren reizen voor een stuk meer geld en iets minder uren!
Gefeliciteerd Sam. Is je nieuwe werkgever een detacheer bureau?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door