Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hope
Het gaat weer goed. Schiet mij maar lek.

Ik ga toch weer paard voeren om te kijken of het dat wel was, omdat zijn huid nog altijd mooi wit is en die bij het voeren van eend knalrood werd.
Krijgt hij dan weer jeuk dan kan hij dus niet tegen paard lijkt me.
Door Ramses1
Hope schreef: Het gaat weer goed. Schiet mij maar lek.

Ik ga toch weer paard voeren om te kijken of het dat wel was, omdat zijn huid nog altijd mooi wit is en die bij het voeren van eend knalrood werd.
Krijgt hij dan weer jeuk dan kan hij dus niet tegen paard lijkt me.
Ik heb het vaker gehoord, jeuk van paard dus tja het kan goed de nieuw boos doener zijn. Sterkte, ik lees weer mee.
Door Hope
Ramses1 schreef: Ik heb het vaker gehoord, jeuk van paard dus tja het kan goed de nieuw boos doener zijn. Sterkte, ik lees weer mee.
Ik twijfel nu. Als ik nu weer paard ga toevoegen en het gaat weer mis blijf ik erg lang sukkelen met zo'n karig menu.
Is het niet verstandiger om nu zalm te gaan geven en kijken hoe dat gaat? Dan kan ik later, als ik wat meer soorten heb, alsnog paard gaan toevoegen. Als zalm goed gaat kan ik bijvoorbeeld nog haas proberen. De wilde fazant uit het dorp ligt ook al in de vriezer, evenals wat wilde duif.

Wat zouden jullie doen?
Door Lizzy
Hope schreef: Ik twijfel nu. Als ik nu weer paard ga toevoegen en het gaat weer mis blijf ik erg lang sukkelen met zo'n karig menu.
Is het niet verstandiger om nu zalm te gaan geven en kijken hoe dat gaat? Dan kan ik later, als ik wat meer soorten heb, alsnog paard gaan toevoegen. Als zalm goed gaat kan ik bijvoorbeeld nog haas proberen. De wilde fazant uit het dorp ligt ook al in de vriezer, evenals wat wilde duif.

Wat zouden jullie doen?
Maar zalm kun je maar heel weinig toevoegen, zo'n 1 keer per week. Bovendien bevat kweekzalm onwijs veel zooi. Ik zou dan nog eerder voor fazant of duif gaan.
Door Hope
Lizzy schreef: Maar zalm kun je maar heel weinig toevoegen, zo'n 1 keer per week. Bovendien bevat kweekzalm onwijs veel zooi. Ik zou dan nog eerder voor fazant of duif gaan.
Tja, daar heb je ook weer een punt.
Dan ga ik starten met fazant.

Wordt het tijd om dan visolie bij te gaan geven?
De droge huid krijg ik niet opgelost  :-\
Door Lizzy
Hope schreef: Tja, daar heb je ook weer een punt.
Dan ga ik starten met fazant.

Wordt het tijd om dan visolie bij te gaan geven?
De droge huid krijg ik niet opgelost  :-\
Ja, ik zou daar visolie bij gaan geven maar ik zou dat wel beschouwen als iets nieuws dat je toevoegt.
Door Hope
Lizzy schreef: Ja, ik zou daar visolie bij gaan geven maar ik zou dat wel beschouwen als iets nieuws dat je toevoegt.
Ja, dat begrijp ik.
Wat is een goede visolie?

Heeft iemand nog een tip hoe je een hond supplementen kan geven in tabletvorm?
Nelson is echt een stuntman. Hij krijgt de kleinste stukjes uit zijn vlees gevist en spuugt die altijd uit. Of hij verstopt ze in zijn bench.
Door Kaio
Zalm geef ik ook niet aan Maci, zag er toch reactie op.

Euh pillen toedienen, ik weet wel een minder vriendelijke methode.
Bek open pil achter in, snuit dichthouden en omhoog richten en kriebelen over de hals, dan slikken ze. Daarna iets lekkers.

Bij Maci's dagelijkse medicijnen volstaat het tegenwoordig gelukkig om het in je hand te houden en zeggen alsjeblieft, die pakt deze gewoon aan. Dus evt als beloning trainen als ie erin trapt?
Door Lizzy
Hope schreef: Ja, dat begrijp ik.
Wat is een goede visolie?

Heeft iemand nog een tip hoe je een hond supplementen kan geven in tabletvorm?
Nelson is echt een stuntman. Hij krijgt de kleinste stukjes uit zijn vlees gevist en spuugt die altijd uit. Of hij verstopt ze in zijn bench.
Ik kom iedere keer weer terug bij Solgar. Ik probeer geregeld iets anders maar dan vind ik Solgar toch weer de beste. I-Herb is your best friend :biggrin2:. Nou vind ik Royal Green ook niet verkeerd hoor. En Doils. Maar het bevat mij weer niet erg dat het een olie in een flesje is.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door