Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Kaela
sjuutje1969 schreef: Ik heb vooral wel eens moeite om aan goed rundvlees te komen, ik wil geen snippers maar gewoon mooie grote lappen en dat is lastig.
Ik bestel ook nog wel eens rundvlees bij petspassion en dat is prima kwaliteit. Als je het in Lw kan laten bezorgen is het gratis, anders betaal je geloof ik 5 euro bezorgkosten.
Door Envie
sjuutje1969 schreef: Handig dit topic.

Ik woon in Wijnjewoude.
Ik bestel meestal bij Caroba.
Ik zit nooit zonder gelukkig maar hoe meer lijntjes, hoe beter!
heee, zeker handig dit topic, ik woon in Makkinga en zoek me soms een ongeluk naar meer bestellers !!
Kunnen we misschien eens samen bestellen .... :)
Door zhiva
hey iedereen.
Wat ik me zo eens afvroeg, zou er ook interesse zijn voor een groepswandeling friesland?
Ik wil heel graag iedereen eens leren kennen/zien maar de groepswandelingen zijn over het algemeen echt te ver weg voor mij.
Vandaar... Wie lijkt het wel wat?
Door Kaela
Vind ik een leuk idee, maar ik hou wel Oscar aan de (uitrol)lijn. Hij heeft vanavond maar weer eens bewezen compleet onbetrouwbaar te zijn op het gebied van jagen en ik wil geen risico's lopen. Dus als dat geen probleem is (wat mij betreft niet), dan lijkt het me leuk!
Door Envie
Ik vind dat ook heel leuk, heb alleen een hond die slecht met reuen kan  :-\
Als er alleen maar teefjes zijn kunnen we mee, maar dat zal wel niet t geval zijn  :biggrin2:
Door Kaela
zhiva schreef: hey iedereen.
Wat ik me zo eens afvroeg, zou er ook interesse zijn voor een groepswandeling friesland?
Ik wil heel graag iedereen eens leren kennen/zien maar de groepswandelingen zijn over het algemeen echt te ver weg voor mij.
Vandaar... Wie lijkt het wel wat?
Zie activiteitenplaats, daar hoort dit thuis!
Door BubbaBling
Envie schreef: Ik vind dat ook heel leuk, heb alleen een hond die slecht met reuen kan :-\
Als er alleen maar teefjes zijn kunnen we mee, maar dat zal wel niet t geval zijn :biggrin2:
Vaak in een grote groep hebben ze daar geen last van, ik weet niet of je dat al eens geprobeerd hebt?
Door zhiva
Kaela schreef: Zie activiteitenplaats, daar hoort dit thuis!
daar zou ik het in 1e instantie ook neer zetten Karin, echter aangezien dit meer op friesland gericht is leek me het hier handiger.

Ik kan natuurlijk 1 van de modds verzoeken het te verplaatsen als het iemand hier stoort? Maar dan hebben de modds er alleen maar weer werk van lijkt me.
Door Kaela
Ik heb er al een topic gestart! Want hier hoort het alleen over voer en bestellingen te gaan en de activiteitenplaats is voor wandelingen ed.
Door Kaatje88
Ik heb een vriezer vol met rollen Haaksbarf voor de hond (verschillende soorten). En ik heb heel veel barfspulletjes waar ik graag van af wil.

De barfspulletjes zijn al wel in porties verpakt. Dus laat het even weten als je iets nodig hebt!
Door Angelique
zhiva schreef: daar zou ik het in 1e instantie ook neer zetten Karin, echter aangezien dit meer op friesland gericht is leek me het hier handiger.

Ik kan natuurlijk 1 van de modds verzoeken het te verplaatsen als het iemand hier stoort? Maar dan hebben de modds er alleen maar weer werk van lijkt me.
Dit is natuurlijk een Vraag & Aanbodcategorie en in de regels staat ook het verzoek deze categoriën te gebruiken waarvoor ze in het leven geroepen zijn en dat is onderling samen bestellen, vlees verkopen enz. Voor wandelingen en andere aktiviteiten kun je een oproep plaatsen in de Aktiviteitenplaats.

Ik ga verder niets verplaatsen, open daar maar gewoon een nieuw topic met de plannen en details.
Door Kaela
Kaatje88 schreef: Ik heb een vriezer vol met rollen Haaksbarf voor de hond (verschillende soorten). En ik heb heel veel barfspulletjes waar ik graag van af wil.

De barfspulletjes zijn al wel in porties verpakt. Dus laat het even weten als je iets nodig hebt!
Wat voor barfspulletjes heb je? En wat voor groottes zijn de porties? En als laatste vraag, waar zou het af te halen zijn?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door