Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Vivianneb
Eertje schreef: En al die aantrekkelijk lekkere vleesjes moet ik allemaal even aan mijn natte neuzen voorbij laten gaan! IK ZIT VOL! :D
Ik zit nog steeds in de ontkenningsfase.. :whistle:
Door Vivianneb
Eertje schreef: En hoe voelt dat?! :biggrin2:
Nu wel goed.. totdat al die dozen weer in de keuken en in de tuin staan en mijn man moppert dat er alweer geen la voor hem is ;D
Door orinake
Jasmin schreef: Ja, de hele nijnen, maar de karkassen hebben volgens mij ook bij de darmen in een bak gelegen. Het ziet er bruinig uit en ze ruiken ook een beetje naar poep.

Jammer, hoor.
ik vind het persoonlijk jammer dat je dit niet aan mij gemeld hebt van de karkassen... :(
(Van de hele konijnen heb ik de opmerking gekregen)
Ik vraag elke levering na of er opmerkingen waren zodat ik die bij de leverancier kan melden en ik val hiet nu ver van men stoel....
Ikzelf heb altijd karkassen van die leverancier en heb 1x een minder doosje gehad, maar dit is me op voorhand gemeld geweest omdat de doos per ongeluk open was blijven staan in de vriezer, dus had ik wat vriesbrand en die doos is dan ook bij mij zelf de vriezer in gegaan...
Dat ze naar poep zouden ruiken heb ik nog nooit gehad en dit is nu de eerste keer dat ik er van hoor :(
Door Eertje
Vivianneb schreef: Nu wel goed.. totdat al die dozen weer in de keuken en in de tuin staan en mijn man moppert dat er alweer geen la voor hem is ;D
Dat komt mij nou ook heel erg bekend voor! ::) Wat hebben we het eigenlijk toch goed?! :biggrin2:
Door Els&Flow
Jantina schreef: Kan ik nog iemand uit de regio blij maken met 5 kg konijnspiervlees van de levering van Jolanda van vorige week? Mag weg voor 12,50 Euro.
Als je het nog hebt, heb ik ook interesse.
Door Aquillo
Vivianneb schreef: Nu wel goed.. totdat al die dozen weer in de keuken en in de tuin staan en mijn man moppert dat er alweer geen la voor hem is ;D
Daarom mag ik pas eind april weer gaan bestellen.. ehm tussendoor haal ik nog wel even bij Sarah haas
Door Monique77
Ik kan (samen met het konijn van die dag) nog 100 kilo meer vervoeren op 6-4-2012 voor het rund en/of konijn !
Dus voor diegene die in Zuid Holland nog willen bestellen, het kan met mij mee naar Berkel en Rodendijs, maar na deze extra 100 kilo stop ik echt :-[
Door ChantalKrijn
Monique77 schreef: Ik kan (samen met het konijn van die dag) nog 100 kilo meer vervoeren op 6-4-2012 voor het rund en/of konijn !
Dus voor diegene die in Zuid Holland nog willen bestellen, het kan met mij mee naar Berkel en Rodendijs, maar na deze extra 100 kilo stop ik echt :-[
Ooooo wat ben jij gemeen, nu ga ik weer twijfelen :D
Door Joyce1985
ChantalKrijn schreef: Ooooo wat ben jij gemeen, nu ga ik weer twijfelen :D
;D Hier hetzelfde probleem!

Ik zit te twijfelen of ik die lippen zal bestellen. Maar ik vraag me af of ik dat wel in stukken durf te knippen :biggrin2: :-[
Door ChantalKrijn
Joyce1985 schreef: ;D Hier hetzelfde probleem!

Ik zit te twijfelen of ik die lippen zal bestellen. Maar ik vraag me af of ik dat wel in stukken durf te knippen :biggrin2: :-[
Lippen heb ik nog 8 kilo, dus die hoef ik niet ;D
Die lippen happen echt niet ineens terug hoor :D
Joyce1985 schreef: ;D Hier hetzelfde probleem!

als je ze wil drogen hoef je ze niet in stukken te knippenen......ze zien er niet meer als lippen uit hoor ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door