Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
Wat fijn dat Bockel alles achter de rug heeft en zich al beter voelt :D
En zeer verstandig dat jullie vers blijven geven ;)
Door Netty
goed te lezen dat het goed gaat met Bockel, doe rustig aan, en ze wordt weer als nieuw ;)
geef haar maar een knuffel :D
Door Bockel
Beste allemaal,

Ik weet niet wat ik zie bij Bockel. Na één dag hebben we al een ander hondje. Haar urine is eindelijk zonder bloed en gewoon geel van kleur. Haar ontlasting was vanochtend voor het eerst sinds 1,5 jaar normaal!
Gisteren vierden we de verjaardag van mijn man en ze heeft de hele avond lopen drentelen en spelen met onze vrienden. Vandaag kroop ze na het wandelen uit zichzelf in haar bench en gaat daar rustig liggen bijkomen.
Vooralsnog gaat het dus voorspoedig met haar.
Gelukkig..
Door conleeuw
erg goed om te lezen dat het zo goed gaat met Bockel. Ik hoop dat het nu het duidelijk is wat er aan de hand is, jullie Bockel kunnen behoeden van opnieuw blaasstenen. Gaat vast wel lukken. Geniet maar lekker van jullie nieuw hondje ;)
Door Netty
Bockel schreef: Beste allemaal,

Ik weet niet wat ik zie bij Bockel. Na één dag hebben we al een ander hondje. Haar urine is eindelijk zonder bloed en gewoon geel van kleur. Haar ontlasting was vanochtend voor het eerst sinds 1,5 jaar normaal!
Gisteren vierden we de verjaardag van mijn man en ze heeft de hele avond lopen drentelen en spelen met onze vrienden. Vandaag kroop ze na het wandelen uit zichzelf in haar bench en gaat daar rustig liggen bijkomen.
Vooralsnog gaat het dus voorspoedig met haar.
Gelukkig..

wat zullen jullie opgelucht zijn......heerlijk, en nu genieten ;D
Door Sella
Heel fijn dat jullie nu weten wat het altijd geweest is wat haar zo ziek maakte. Heerlijk nu zonder zorgen plassen en ontlasten! Ik hoop dat ze nooit meer zo een ellendig ding gaat opbouwen in haar blaas.
Wat wonderbaarlijk altijd dat die diertjes zo snel opknappen dan he!
Door Mevroi Kruim
Pfjieuw .... wat een opluchting!
He, dat doet goed, te lezen dat het met die arme Bockel nu zo goed gaat.
Knuffels voor de teckeldame!
Door pike
Geweldig dat Bockel al zoveel beter gaat :D Kunnen jullie eindelijk ook plezier hebben van elkaar!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door