Zal ik dan maar eens vertellen waarom ik zo blij ben?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Zal ik dan maar eens vertellen waarom ik zo blij ben?
Het is voor iedereen anders en elke keer als ik uitgeteld op de bank lig en gefrustreerd dreig te raken bedenk ik dat het gaafste ooit aan het doen ben. En dan voel ik me weer zen.
Betere instelling kun je niet hebben!
Betere instelling kun je niet hebben!
Helemaal mee eens! Je maakt gewoon een mensje 
Is je lichaam niet sowieso bezig met topsport door het maken van een nieuw wezentje, ook als je ligt? 
Absolutly!dinky89 schreef: za 08 jan 2022, 20:00 Is je lichaam niet sowieso bezig met topsport door het maken van een nieuw wezentje, ook als je ligt?![]()
Beste instelling die je kunt hebben. Jouw lijf, jouw regels, jouw topsport.
Lekker genieten. Gelukkig is het bij iedereen anders.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- pearlsofpassion
- Moderator
Heel waar.
En ik vind verhalen over bevallen juist vaak erg opgeklopt. Het is ook voor iedereen anders, maar je hoort enkel de horrorverhalen, en das nergens voor nodig..
Ik vond het een prachtige ervaring, die ik voor geen geld van de wereld had willen missen. Echt niet.
Ik ga het zelfs, denk ik, ooit nog missen. Kan je gek vinden, maar dat is ook net als topsport: tot het uiterste gaan en die uitdaging met jezelf aangaan. De sportuitdaging van je leven.
En je bent terwijl zo iets heerlijks aan het doen, nl, een kindje krijgen. Zalig toch?
Ik meen het.
Dat soort instelling helpt trouwens ook met de pijn.
Das best al vroeg dat je zoveel voelt! Zeker voor een eerste zwangerschap. Heerlijk hoor. Ik zit gewoon mee te genieten.
En ik vind verhalen over bevallen juist vaak erg opgeklopt. Het is ook voor iedereen anders, maar je hoort enkel de horrorverhalen, en das nergens voor nodig..
Ik vond het een prachtige ervaring, die ik voor geen geld van de wereld had willen missen. Echt niet.
Ik ga het zelfs, denk ik, ooit nog missen. Kan je gek vinden, maar dat is ook net als topsport: tot het uiterste gaan en die uitdaging met jezelf aangaan. De sportuitdaging van je leven.
En je bent terwijl zo iets heerlijks aan het doen, nl, een kindje krijgen. Zalig toch?
Ik meen het.
Dat soort instelling helpt trouwens ook met de pijn.
Das best al vroeg dat je zoveel voelt! Zeker voor een eerste zwangerschap. Heerlijk hoor. Ik zit gewoon mee te genieten.
Ja hoor , herkenbaar . Niets van aan trekken
Een zwangerschap en bevalling is voor iedereen anders . En zeker als je een eerste kind verwacht wil men zich er nog weleens mee bemoeien . Ook na de geboorte
Ik ben inmiddels oma . Ik heb me er nooit mee bemoeid . Hun kinderen , hun opvoeding . Als ze iets vragen dan geef ik mijn mening . En dan nog beslissen zij wat ze ermee doen
Gewoon lekker genieten van je zwangerschap . Net wat Pop zegt , het is heel bijzonder .
Een zwangerschap en bevalling is voor iedereen anders . En zeker als je een eerste kind verwacht wil men zich er nog weleens mee bemoeien . Ook na de geboorte
Ik ben inmiddels oma . Ik heb me er nooit mee bemoeid . Hun kinderen , hun opvoeding . Als ze iets vragen dan geef ik mijn mening . En dan nog beslissen zij wat ze ermee doen
Gewoon lekker genieten van je zwangerschap . Net wat Pop zegt , het is heel bijzonder .
Beetje laat @Kaela, maar alsnog van Harte Gefeliciteerd!
Gister echo gehad en vandaag voor het eerst geshopt. De buit verteld wel genoeg he
haha klinkt als heerlijk genieten van de voorpret
En aan de kleuren te zien lijkt het in ieder geval een meisje te zijn
En aan de kleuren te zien lijkt het in ieder geval een meisje te zijn
Aaah, zo leuk!!! 

Zo leuk, de eerste kleertjes
-
hannabelgje
- 5-sterren

Lekker hoor Karin!
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Leuk Karin.
En nu elke keer als je bij de verloskundige bent geweest wat erbij shoppen [emoji177]
En nu elke keer als je bij de verloskundige bent geweest wat erbij shoppen [emoji177]