Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Dat gewicht is wanneer je winter er op hebt liggen. Dan is die van ons ook zwaar en hebben we alleen in de echte winter er op liggen. Nu hebben wij voorjaar/herfst er op en dat scheelt veel in gewicht. Slapen met raam open terwijl het s nachts nog flink afkoelt.
Bij 15/16 graden op zijn koudst zou ik denk ik niet aan winterdekbed toe komen maar ik heb het ook vrij snel warm.
In de zomer vind ik wollen zomer dekbed te warm en hebben wij er katoenen zomer dekbed op liggen.
Door doranto
Wij hebben de Texeler 4-seizoenen dekbedden nu inmiddels een half jaar en vinden het de fijnste dekbedden die we ooit hadden.
Door tt-tjes
Doranto schreef:Wij hebben de Texeler 4-seizoenen dekbedden nu inmiddels een half jaar en vinden het de fijnste dekbedden die we ooit hadden.
Wij hebben ze al meer dan 20 jaar, en zijn er nog steeds blij mee.
Toendertijd gekocht tijdens een korte vakantie op Texel.
Door Lizzy
Doranto schreef: ma 18 apr 2022, 17:09 Wij hebben de Texeler 4-seizoenen dekbedden nu inmiddels een half jaar en vinden het de fijnste dekbedden die we ooit hadden.
Fijn dat het bevalt! Ik verlang er ook nog steeds naar terug.
Door Siberienne
Ik denk dat ik mijn broer maar eens lief aan ga kijken en er een paar ‘gewone’ Texeler in NL ga bestellen, want die super dikke hebben wij echt niet nodig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door