Nee. Het hok moet nog. Maar ja. Dan zondag met de meneer de tegels eruit halen en dan zet ik er meteen maar courgettes in ofzo. Is ie in ieder geval weer gevuld.Angelique schreef:Nee, dat is idd niet leuk
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
-
BusKay
Vandaag flink lopen meppen, hakken etc. in de badkamer... Is dat voldoende om even te mogen klagen...??
Het vloekwerk heb ik maar even daar gelaten...

Het vloekwerk heb ik maar even daar gelaten...
Bierflessen schoonmaken. Wat is dat een stomme klus zeg.
Net wakker geworden met gigantisch hoofdpijn 
Ik heb geen zin... niet om wakker te worden, niet om iets te gaan doen, gewoon geen zin
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik was van plan om heel veel te doen vandaag... Maar ik heb echt knetterende koppijn, zelfs excedrin helpt niet... Ik hoop dat ik vanavond wel honger heb want ik ben nu al bezig met het eten. Maar denk dat het een migraine wordt.....
- constance.blokzijl
- 5-sterren

En een hele kudde gillende kinderen bij de buren op de trampoline helpt ook niet echt...
En geloof me als ik zeg, het volume staat daar altijd zo hoog dat ik ze zelfs hoor gillen en schreeuwen als ik in het park loop met Lola
En geloof me als ik zeg, het volume staat daar altijd zo hoog dat ik ze zelfs hoor gillen en schreeuwen als ik in het park loop met Lola
- Spikkelneus
- 5-sterren

Zulke buurkinderen hebben wij ook. En die staan inderdaad op de trampoline. Zucht.constance.blokzijl schreef:En een hele kudde gillende kinderen bij de buren op de trampoline helpt ook niet echt...
Nog 4 weken, dan zijn we verhuisd naar de middle-of-nowhere *telt af*
-
Lil
Daar ben ik mega jaloers op!Spikkelneus schreef:Zulke buurkinderen hebben wij ook. En die staan inderdaad op de trampoline. Zucht.
Nog 4 weken, dan zijn we verhuisd naar de middle-of-nowhere *telt af*
Meerdere mensen met hoofdpijn,denk dat het heerst
hier ook al dagen migraine achtige hoofdpijn!
-
BusKay
Hoofdpijn heb je toch zo opgelost.... Een flinke hamer en een paar grote tenen doet wonderenRadja schreef:Meerdere mensen met hoofdpijn,denk dat het heersthier ook al dagen migraine achtige hoofdpijn!
-
Lil
Ahhhh doe ik het al jaren fout! Ik mep altijd op mijn vingers met een hamer.BusKay schreef:Hoofdpijn heb je toch zo opgelost.... Een flinke hamer en een paar grote tenen doet wonderen![]()
Doordat vl maar niet ging douchen en achter PlayStation bleef zitten slechts 1 huis kunnen bekijken met open huizen dag 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik hoop echt dat het bij vandaag blijft... Ik heb nog niets gegeten, hoef ook echt niets. Mijn linkerkant van mijn gezicht doet pijn en voelt alsof het doof is. Net geslapen dus ik kan weer even half rechtop liggen, maar als ik ga staan ontploft mijn hoofd en ben ik vreselijk misselijk.Radja schreef:Meerdere mensen met hoofdpijn,denk dat het heersthier ook al dagen migraine achtige hoofdpijn!
Lola moet het dus ook even doen met een plasje voor aan de weg.
Maar.. Vroeger was het nog erger, ik kan nu wel licht verdragen en overgeven doe ik gelukkig ook niet meer.
BusKay schreef:Hoofdpijn heb je toch zo opgelost.... Een flinke hamer en een paar grote tenen doet wonderen![]()
Ik heb een moker gebruikt,maar liet die op mijn grote teen vallen,dus ik sprong met mijn hoofd tegen het plafond,dus........koppijn