Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Kaela
Irta schreef: Jubbega ;)
Dat is wel ver vanaf Leeuwarden. Ik heb momenteel vooral spiervlees nodig, maar ik zou de kwartels van kiezenbrink graag eens proberen.
Door Kaela
Irta schreef: We komen wel vaak in Heerenveen dus zouden het daarmee naartoe kunnen nemen, misschien dat dat een optie voor je is?
Nou bedenk ik me, ik train op zondag altijd in Drachten. Dan is even doorrijden naar Jubbega niet zo'n eind. Ik zou heel graag 1 doos kwartel zonder veren van 5 kilo bestellen (artikel 146). Zou die dan een weekendje of max een weekje bij jou in de vriezer kunnen? Of als je genoeg plek hebt, 2 doosjes?
Door Irta
Ik zal even contact opnemen met kiezebrink daarover, weet niet of zij ook aan groepsbestellingen doen en hoe dat dan werkt. Dat hoor je uiteraard nog ;) En ik hoop in de tussentijd dat er nog meer geinteresseerden zich melden, het bestelbedrag voor gratis bezorging is nogal hoog bij kiezebrink, daar zitten we nu nog niet op iig ;)
Door Kaela
Hylos schreef: Ik zal ook even kijken of ik met jullie mee kan bestellen :)
Ik wou je al appen ;D

Als we samen hier bestellen kan ik het ook wel de dag zelf op komen halen. Dan kunnen we gewoon alles bestellen wat we nodig hebben en is het het ritje ook wel waard. Die kwartels zijn zo mooi goeiekoop.
Door Irta
Dat zou super zijn, Hylos!

Kaela, bewaren is echt geen probleem hoor, ligt hier niet in de weg ;) Maar zelfde dag ophalen is natuurlijk ook prima.
Door Kaela
Ik lag me gisteravond in bed te bedenken, ga je op de 20ste bestellen, of wil je dat het de 20ste geleverd wordt?

Want in het eerste geval is het voor mij voor de rest van de benodigde zaken te laat (de kwartels nog wel heel graag!), ik heb halverwege volgende week geen eten meer voor het jochie liggen.
Door Irta
Kiezebrink rijdt hier weer heen in week 4, van 19-25 januari. Wat mij betreft kunnen we het dan laten bezorgen. Welke dag het precies wordt staat er nog niet bij.
Ze doen niet aan groepsbestellingen btw, dus voor die tijd dan graag doorgeven wat jullie willen bestellen en het bedrag waarvoor jullie besteld hebben overmaken. Dat laatste stuur ik dan nog wel een pbtje over ;)
Door Enzepens
Ik ga in week 5 een bestelling voor KVV doen.
Verschillende merken te verkrijgen.
Wanneer iemand interesse heeft om mee te bestellen dan graag een PB voor merken en kosten.
Levering donderdag 29 januari, moet wel dezelfde dag opgehaald worden ik heb geen opslag mogelijkheden.
Ik woon in Raerd, tussen Sneek en Leeuwarden.

Aanvulling: groothandelprijzen
Laatst gewijzigd door Enzepens op do 08 jan 2015, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door