Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
sam28 schreef: di 22 feb 2022, 08:40 Ik zie niks. :-[ Een leeg veld is het enige dat er is.
Of het is er zo besneeuwd dat dit de foto is. Dat kan natuurlijk ook. ;D
Het is een instragram filmpje - maar speciaal voor jou doe ik er nog een foto bij
28489D61-03B8-46C9-A10F-4CAF6B9F0DF9.jpeg
28489D61-03B8-46C9-A10F-4CAF6B9F0DF9.jpeg (3.85 MiB) 879 keer bekeken
858CF250-C219-4750-B1AF-2F32EB83DFA3.jpeg
858CF250-C219-4750-B1AF-2F32EB83DFA3.jpeg (3.73 MiB) 879 keer bekeken
.

(Shadow staat even op meneer te wachten, sinds we nog maar 1 hond hebben mag ik die en liggen we voorop)
Door Kromfohrlanders
Doutze en Aismee waren beiden mee naar de Fysio.
Ik ben helemaal blij. Doutze is weer gezond en hersteld verklaard.

Samen met Fysio plan gemaakt om haar spronghoogte weer naar wedstrijdhoogte te trainen en dan is ze, hopelijk, in mei weer helemaal up and running zoals ze was voor haar blessure.
Na een jaar van hoop en vrees, veel rek en strek oefeningen, vooral niet springen en zo min mogelijk beweging (wat best een uitdaging is als je een jonge hond met stuiter springveren bent) en heeel veel ritjes naar de Fysio met ook acupunctuur en vele kilometers in de aquatrainer, eindelijk het verlossende woord dat ze weer helemaal goed voelt, soepel is en best weer wat kan hebben.

Ok, de laatste maanden mocht ze wel al steeds meer lopen en sinds eind januari heb ik haar weer mee naar agility training voor grondwerk en basis dingetjes. Haar linker en rechter achterpoot hebben nog maar minimaal verschil qua bespiering. Dus ik ben helemaal blij. Mijn stuiterbal draakje is weer helemaal terug. :-)

Aismee is ook helemaal goed gekeurd. Had wel wat stijve spieren maar niets raars of engs. 7 april wordt ze 11 en ze is met haar laatste agility wedstrijdjaar bezig. Na dit jaar gaat ze echt met pensioen. Of eerder als nodig natuurlijk. Vooralsnog was er volgens de fysio geen reden waarom ze niet nog gewoon vol mee mocht doen. :-)

't wordt vast een mooi agility wedstrijd seizoen. Genieten van mijn meiden.

Karen
Door Ronald
Vandaag voor het laatst bij de fysiotherapie geweest. Tenminste, voor nu. De schouder doet het weer helemaal, de pijn is weg, de tintelingen in de arm ook. Morgen maar eens even bij de motor gaan kijken. Die heeft mij ook al een hele tijd niet gezien...
Door pearlsofpassion
Dit geluksmomentje gaat nog wel wat langer duren dan een dag. :D

Ik heb een konijntje gevangen. :cool:
Het liep al een paar weken los in de buurt (loslopend tamme konijnen overleven zelden) en vanavond is het met behulp van een buur-koppel (en dmv in een wei klimmen maar bon) gelukt om het te vangen. Ale, eigenlijk hebben we het mijn tuin in gedreven en die is nogal goed af gesloten (catproof ;D), dus kon ze daar niet weg..

Het is een jong meisje. Ik ga haar laten steriliseren en dan met de andere 2 proberen koppelen. In afwachting mag ze op een deel van de ren wonen en aan de buren (andere konijnen) wennen. :cool: Daarstraks waren ze nog heel kwaad op elkaar, maar dat betert wel.
Waarschijnlijk komt er dan nog een konijntje of 2 uit het asiel bij.

Ze is zo leuk en mooi! :D Tikje bang maar dat deert niet. En het voelt zo geweldig fantastisch om haar zo te redden en dat ze nu van mij is. Voelt zo rijk... :groupwave2:

IMG-20220301-WA0002.jpg
IMG-20220301-WA0002.jpg (160.56 KiB) 678 keer bekeken
IMG_20220301_184829.jpg
IMG_20220301_184829.jpg (2.34 MiB) 676 keer bekeken
Door pearlsofpassion
Ja, zeker weten doe je dat nooit. Maar ze liep hier al een paar weken rond en niemand wist van waar ze kwam.

Ik sprak met de konijnenopvang in de buurt en die zeiden dat het momenteel echt verzuipen is in de vondelingen. :-\

Op weg naar m'n werk liep er ook net een konijntje over straat.
Verdrietig hoor.
Mensen vinden dat zo lief en schattig voor een paar maand en dan zijn ze dat beu of wordt dat te groot of te bang of hoknijdig of zo. Meestal ook te duur en te veel werk.
En dan laten ze dat maar 'vrij' he. Lekker gemakkelijk. :-X
Nu moet ik wel zeggen, de media werkt ook niet mee. Je ziet op TV altijd verkeerde voorbeelden zoals konijnen alleen in een kooi, konijnen vrijlaten of hitsige mannetjes een date met een vrouwtje zoeken ipv te laten casteren. Alsof dat allemaal zo hoort... :-[
Door Ronald
Vorige week een versterker gekocht en eindelijk de draaitafel weer eens aangesloten. Helaas, draaitafel doet niet helemaal wat hij moet doen.
Dan maar op zoek naar een nieuwe. Tenminste, niet nieuw, maar een andere.
Een prachtige gevonden, op nog geen 10 km afstand.
Vandaag in de auto gestapt, erheen gereden, beluisterd, gekocht en net thuis aangesloten.

En nu zit ik naar Paul Simon te luisteren. Een LP die ik volgens mij al bijna 30 jaar niet meer gehoord heb.
Door pearlsofpassion
Ronald schreef: ma 07 mar 2022, 12:16 Vorige week een versterker gekocht en eindelijk de draaitafel weer eens aangesloten. Helaas, draaitafel doet niet helemaal wat hij moet doen.
Vandaag in de auto gestapt, erheen gereden, beluisterd, gekocht en net thuis aangesloten.

En nu zit ik naar Paul Simon te luisteren. Een LP die ik volgens mij al bijna 30 jaar niet meer gehoord heb.
Wat heerlijk Ronald! :D
Lijkt me fantastisch ook, zo'n LP speler. M'n vader heeft een hele verzameling en toen ik klein was vond ik het altijd heerlijk als hij eens eentje oplegde. Een gelukzalig gevoel..

Wij hebben ons nieuwe konijntje Lize genoemd. Ze wordt morgen gesteriliseerd en dan gaan we binnenkort een vriendje voor haar uitzoeken in het asiel.
Ze is bang als je haar wil pakken maar eens je haar vasthebt is ze net heel rustig. Ze zoekt zelfs contact, dus ze zal blij zijn als ze gezelschap krijgt..
Ze is zo lief en mooi. :smitten:
Echt een heel leuk meisje.
Door Siberienne
Ronald schreef: ma 07 mar 2022, 12:16 Vorige week een versterker gekocht en eindelijk de draaitafel weer eens aangesloten. Helaas, draaitafel doet niet helemaal wat hij moet doen.

Er gaat niks boven een platenspeler 👍👍

Ik heb gisteren zo’n leuk husky meisje geknuffeld. En ze sprong zelfs tegen me op, wat volgens de mevrouw die erbij was heel bijzonder was. Herplaats hondje dat pas net vreemden begon te vertrouwen. Ze liep ook heerlijk te flirten met Shadow. Die was op afstand want er was nog een reu bij die duidelijk stond te kijken met een blik ‘blijf van mijn vrouwtje af!’. Maar zij is een honden speelterrein aan het aanleggen en als klaar is mag Shadow op date 😊😊
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door