Moeten maar ff kijken hoe het loopt, want mocht het zo zijn dat het handig is dat jij maar tot raamdonksveer rijdt wil ik best via die kant terug rijden. Houden wel ff contact dan, in mijn auto kan er 400 kg mee dus dat zit wel goed

Moderator: Charlie Angel
eelke schreef: Dank je! Die had ik nog niet gezien.Prima, dat komt goed. Of Kielfje of ik zouden rijden van Gorinchem naar "mij" of "hem" (ik denk dat we hemelsbreed een km of 5 uit elkaar wonen max). Ik vond het iets onzinnig dat jij over Raamdonksveer naar Gorinchem zou rijden en wij eigenlijk ook.... maar ik snap dat jij daar normaal niet over rijdt ;-)
Moeten maar ff kijken hoe het loopt, want mocht het zo zijn dat het handig is dat jij maar tot raamdonksveer rijdt wil ik best via die kant terug rijden. Houden wel ff contact dan, in mijn auto kan er 400 kg mee dus dat zit wel goed![]()
eelke schreef: Ja voor 4 min om is dat wel te doen he, maar dan moet er niemand vanuit de richting dordrecht bestellen. Mocht ik het vergeten, geef je mij dan een week van te voren nog even een seintje ter overleg?4 hele minuten? Met een beetje pech 5 dus.. aiaiai...
Suzanne schreef: 4 hele minuten? Met een beetje pech 5 dus.. aiaiai...Hoi,
;-)
We zien het.. het komt goed, we houden contact!
Suzanne
Suzanne schreef: Wie wil in dit topic http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,127302.0.html in/om Kaatsheuvel 10 kg kipstaartjes met mij delen?Dit is getekkelt ;-)
En wil wil 15 kg rundvleesstukjes (de B-keuze) met mij delen? Als ik er 5 kg van heb is het ook goed, dus je mag tot 10 kg ;-)
Suzanne
Nicole69 schreef: Hallo Sanne,Hoi Nicole,
Ik heb je een pb gestuurd vanochtend maar geen reactie van je gehad.
Ik wil de 15 rundvlees wel overnemen als dat nog van toepassing is.
Gr Nicole