Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Dat ik, als ik de financiering rond kan krijgen, psychologie ga studeren :groupwave2:
Zojuist aangemeld, morgen ff bellen om het 1 en ander te regelen en hopelijk eind van de week duidelijkheid over financiering....maar dat komt vast goed....zoooooo gaaf!!,!
Door koekje
Leuk! Erasmus? Toelatingsexamen al gedaan?
Dat laatste is niet zo ingewikkeld hoor. Ik weet het,niet helemaal precies voor psychologie, maar meestal is het niet meer dan Engels en NL tekstverklaren op VWO-eindexamenniveau, dus niet moeilijk en dan erbij nog wat wiskunde A, meestal wat basale statistiek en kansberekenen en ik denk voor psychologie ook wat basale biologie.
Door cj
Wat goed Martine. Ik krijg alweer de stuipen in mijn lijf over statistiek. Man wat heb ik dat vak gehaat.
Saskia
Door koekje
Tegenwoordig hoef je statistieken niet meer met de hand uit te rekenen, dat scheelt veel! Gewoon lekker alles invoeren in een programmaatje als SPSS en dan 'klik' heb je zo de standaarddeviatie etc.
Door Martine-Tom
koekje schreef:Leuk! Erasmus? Toelatingsexamen al gedaan?
Dat laatste is niet zo ingewikkeld hoor. Ik weet het,niet helemaal precies voor psychologie, maar meestal is het niet meer dan Engels en NL tekstverklaren op VWO-eindexamenniveau, dus niet moeilijk en dan erbij nog wat wiskunde A, meestal wat basale statistiek en kansberekenen en ik denk voor psychologie ook wat basale biologie.
Nee via de OU, letterlijk in studiebanken gaat hem niet worden dus afstandsonderwijs waar nodig is een super oplossing! Toelatingsexamen hoeft gelukkig niet (voor zover ik nu begrepen heb) ivm pasen moet ik nog ff wachten voor ik daar zekerheid in krijg :biggrin2:
Net de studiegids zitten lezen en heb er alleen maar nog meer zin in :D
cj schreef:Wat goed Martine. Ik krijg alweer de stuipen in mijn lijf over statistiek. Man wat heb ik dat vak gehaat.
Saskia
Heb wat contact met oud-studenten van dezelfde opleiding en die hoor ik ook allemaal mopperen op statistiek ;D ooit wel eens les gehad daarin...op mbo niveau en toen vond ik het zowaar nog ietsjes interessant dus hopelijk is dat nog steeds zo...anders word het ff zweten denk ik!
Door cj
Ik moest het idd nog met de hand uitrekenen. Zat al in mijn vierde jaar en toen had ik mijn tweedejaars statistiek nog niet. Ben nog helemaal van de oude stempel hoor, mocht oneindig over mijn studie doen (niet gedaan overigens).
Maar ik heb serieus nog weleens nachtmerries erover dat zijn min diploma's terughalen, omdat ik statistiek niet gehaald heb.....iekzzzz.
Saskia
P.s. geheel offtopic. Martine ik vind het super voor je!
Door Kaela
Dat je met een kennis van het werk afspreekt en dat zelfs zij, zonder dat ik het gezegd had, wist dat ze beter niet aan kon bellen vanwege Oscar ;D . Maar goed ook, want ik stond al op het station te wachten haha.
Door constance.blokzijl
Een leuke halsband gescoord voor Lola Afbeelding
Meestal loopt ze met haar tuig omdat zij dat prettiger vind en ik ook, maar ach, net als kleren kun je nooit genoeg halsbanden en tuigen hebben toch?
Afbeelding

Als manlief hier nu ook zou zitten zou deze post bij het klaag topic staan haha
Door constance.blokzijl
Angelique schreef:Nu zullen maar een paar mensen weten waarom ik zit te stuiteren....maar 1van mijn foto,s van het weekend is "in Explore" :groupwave2:
Oké.... Ik snap het het jeej zal zijn maar waar of wat is dat?
Door Angelique
constance.blokzijl schreef:Oké.... Ik snap het het jeej zal zijn maar waar of wat is dat?

:biggrin2: Op fotosite Flickr. Als je foto wordt ge-explored (das geen nederlands en geen engels :biggrin2: ) dwz dat een groepje mensen je foto even uit de massa pikt en dan heb je vrij vertaald even de voorpagina gehaald.
Nu zijn er mensen die dit wekelijks mogen meemaken, voor mij is het de 1ste keer...en een kinderhand is snel gevuld :biggrin2:
Door constance.blokzijl
Angelique schreef:

:biggrin2: Op fotosite Flickr. Als je foto wordt ge-explored (das geen nederlands en geen engels :biggrin2: ) dwz dat een groepje mensen je foto even uit de massa pikt en dan heb je vrij vertaald even de voorpagina gehaald.
Nu zijn er mensen die dit wekelijks mogen meemaken, voor mij is het de 1ste keer...en een kinderhand is snel gevuld :biggrin2:
Nee, joh! Daar zou ik ook rete trots op zijn! Dat is toch gaaf!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door