Zojuist aangemeld, morgen ff bellen om het 1 en ander te regelen en hopelijk eind van de week duidelijkheid over financiering....maar dat komt vast goed....zoooooo gaaf!!,!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Leuk! Erasmus? Toelatingsexamen al gedaan?Nee via de OU, letterlijk in studiebanken gaat hem niet worden dus afstandsonderwijs waar nodig is een super oplossing! Toelatingsexamen hoeft gelukkig niet (voor zover ik nu begrepen heb) ivm pasen moet ik nog ff wachten voor ik daar zekerheid in krijg
Dat laatste is niet zo ingewikkeld hoor. Ik weet het,niet helemaal precies voor psychologie, maar meestal is het niet meer dan Engels en NL tekstverklaren op VWO-eindexamenniveau, dus niet moeilijk en dan erbij nog wat wiskunde A, meestal wat basale statistiek en kansberekenen en ik denk voor psychologie ook wat basale biologie.
cj schreef:Wat goed Martine. Ik krijg alweer de stuipen in mijn lijf over statistiek. Man wat heb ik dat vak gehaat.Heb wat contact met oud-studenten van dezelfde opleiding en die hoor ik ook allemaal mopperen op statistiek
Saskia
Angelique schreef:Nu zullen maar een paar mensen weten waarom ik zit te stuiteren....maar 1van mijn foto,s van het weekend is "in Explore"Oké.... Ik snap het het jeej zal zijn maar waar of wat is dat?
constance.blokzijl schreef:Oké.... Ik snap het het jeej zal zijn maar waar of wat is dat?
Angelique schreef:Nee, joh! Daar zou ik ook rete trots op zijn! Dat is toch gaaf!
Op fotosite Flickr. Als je foto wordt ge-explored (das geen nederlands en geen engels
) dwz dat een groepje mensen je foto even uit de massa pikt en dan heb je vrij vertaald even de voorpagina gehaald.
Nu zijn er mensen die dit wekelijks mogen meemaken, voor mij is het de 1ste keer...en een kinderhand is snel gevuld