knoop doorgehakt......... laat me opereren......nieuwe foto's p44
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Michelle Vrolijk
- 4-sterren

- Contacteer:
-
sella
Re: knoop doorgehakt......... laat me opereren......nieuwe foto's p43
Fijn om te horen Dian.
Goed om te lezen Dian!
Yep Dian, ik zie ook taille! Gaat lekker!
Re: knoop doorgehakt......... laat me opereren......nieuwe foto's p41
Fijn dat het zo goed gaat! Ben benieuwd hoe je er over een jaar uitziet!Dian schreef: ik voel me qua uiterlijk een heel stuk fijner. Niet meer hoeven kijken of je wel in een terrasstoeltje past, lopen gaat sneller. Wel heb ik nog steeds pijn van de fibryo. Heb nu andere medicijnen die de pijn moeten verminderen. Als dat lukt, proberen we toch weer prednison af te bouwen.
En Joss in het hoofd heb ik gelukkig geen moeite met de kleine porties. Ik heb ook niet echt behoefte aan "foute" dingen. Ik eet echt nog wel eens een frikandel speciaal. Dan zit ik ook vol. En te veel eten of te snel eten wordt wel afgestraft met pijn in de borst- en rugstreek. Dan weet ik dat ik teveel gegeten heb. Het past gewoon niet in je maag. Daar moet je wel mee leren omgaan, luisteren naar je lichaam. Ik heb echt geen spijt, zou het zo weer doen.
Maar jij bent ook al veel kwijt Joss. Super!!!
Dian, ik vind het echt geweldig dat het zo goed gaat! Fijn dat je zelf al zoveel voordelen van het afvallen merkt. Hopelijk wordt de pijn van de fibryo ook snel minder
Ik vind je echt een kanjer Dian!
-
Michelle Vrolijk
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik zit nog even te kijken naar je onderschrift: ben je nu al ruim over de helft? 
Vandaag in de 'Gezond' bijlage van de Gelderlander.
Een heel artikel over eten met een maagverkleining en een kookboek.(zie onder)
Eten wordt weer je vriend, 80 lekkere recepten voor mensen met een verkleinde maag poiezs , Anny Bauder, Joop Nefkens,Annemiek Hendriks,
Eten wordt weer je vriend, 80 lekkere recepten voor mensen met een verkleinde maag poiezs , Anny Bauder, Joop Nefkens,Annemiek Hendriks,
Dit is vanaf het begin, mijn hoogste punt in februari 2012. Ik ben toen op eigen kracht 40 kg afgevallen, maar hield het niet vol. Toen dus die maagverkleining. Daardoor ben ik sinds 14 november 34 kg afgevallen, de rest was nog over van de vorige afvalrace. In totaal zit ik dus wel op de helft, met alleen mijn GBP dus nog niet.Michelle Vrolijk schreef: Ik zit nog even te kijken naar je onderschrift: ben je nu al ruim over de helft?![]()
Dank je. Zal eens kijken.monster schreef: Vandaag in de 'Gezond' bijlage van de Gelderlander.
-
Michelle Vrolijk
- 4-sterren

- Contacteer:
Knap hoor, ga zo door!Dian schreef: Dit is vanaf het begin, mijn hoogste punt in februari 2012. Ik ben toen op eigen kracht 40 kg afgevallen, maar hield het niet vol. Toen dus die maagverkleining. Daardoor ben ik sinds 14 november 34 kg afgevallen, de rest was nog over van de vorige afvalrace. In totaal zit ik dus wel op de helft, met alleen mijn GBP dus nog niet.
Re: knoop doorgehakt......... laat me opereren......nieuwe foto's p44
mijn eerste t-shirt uit de gewone collectie van C&A...... is toch wel leuk om niet altijd bij de grote maten te hoeven kijken 

Geweldige prestatie!
En je zult de eerste tijd nog steeds bij 'grote maten' gaan kijken hahahaha...
JE ZIET ER GOEHOED UIT!!!!
Ben wel benieuwd naar die receptjes uit de gelderlander
!
(Mailen mag wel haha)
JE ZIET ER GOEHOED UIT!!!!
Ben wel benieuwd naar die receptjes uit de gelderlander
(Mailen mag wel haha)