Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef:Ow werkt dat tegenwoordig zo :biggrin2:

Cv doet het niet >:(
Heb je daar geen houtkachel? (ik hoop nog steeds een keer dat de stroom uit valt en dat dan iedereen gezellig warm bij ons bij de kachel komt zitten met kaarslicht enzo)
Door Angelique
eelke schreef:Heb je daar geen houtkachel? (ik hoop nog steeds een keer dat de stroom uit valt en dat dan iedereen gezellig warm bij ons bij de kachel komt zitten met kaarslicht enzo)

Nee, geen houtkachel...nog niet :biggrin2:
Door Angelique
Ja, er zat een kabelbreuk tussen de thermostaat en de cv. Dus het is even noodopgelost door de thermostaat te verplaatsen naar voor de breuk en dan komt die nieuwe draad later wel.
Door eelke
Uitslagen binnen, geen rare fratsen (dat scheelt ;) ) maar ja nog wel dezelfde klachten, dus nu verder onderzoek.

Getsie. Ik wil 5 dagen bier drinken en friet eten met carnaval/vastenavend straks >:(
eelke schreef:Uitslagen binnen, geen rare fratsen (dat scheelt ;) ) maar ja nog wel dezelfde klachten, dus nu verder onderzoek.

Getsie. Ik wil 5 dagen bier drinken en friet eten met carnaval/vastenavend straks >:(
Fijn dat er geen nare dingen uitgekomen zijn, maar nu weet je nog niets natuurlijk.
Misschien gooi ik mensen door elkaar, maar had jij niet Crohn? :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door