Dat is een ganzenshredder maar ik heb geen tot weinig talent hoor. Ik doe mijn best, heb mazzel dat ik goede spullen heb en bevriend ben met een hele goede fotograaf die voor mij heel leerzaam met regelmaat zegt...je doet dat verkeerd, dat moet je zooooo doen.
En vooral dat laatste kan geen boekje oid tegenop.
Angelique schreef:Dat is een ganzenshredder maar ik heb geen tot weinig talent hoor. Ik doe mijn best, heb mazzel dat ik goede spullen heb en bevriend ben met een hele goede fotograaf die voor mij heel leerzaam met regelmaat zegt...je doet dat verkeerd, dat moet je zooooo doen.
En vooral dat laatste kan geen boekje oid tegenop.
Kan nou nie zeggen dat je zo maar wat raak knipt als ik dat album zo zag...
Ons kaartje ziet er vaak vele malen belabberder uit en het meeste beland dan in de digitale prullenbak.
Heb net 2x gedweild, zo ff lunchen en even zitten in een schoon huis, komt fozzy naar binnen gelopen...joh ff schudden !
Nouja het was tenminste 1 minuut schoon
Heb net 2x gedweild, zo ff lunchen en even zitten in een schoon huis, komt fozzy naar binnen gelopen...joh ff schudden !
Maar je......
Ik heb de ramen aan de binnenkant gezeemd. De buitenkant moet zo eigenlijk nog. En de gordijnen zitten in de wasmachine. Daarna verder met de verwarmingen, wij hebben zulke;
Die ik per see wilde houden, want ik vind ze wel leuk retro, maar ze zijn natuurlijk echt verschrikkelijk om schoon te houden...je kan er niet tussen en achter met de stofzuiger, heb er de waterblazer wel eens opgezet, maar dat geeft een stofwolk, niet normaal
BusKay schreef:Kan nou nie zeggen dat je zo maar wat raak knipt als ik dat album zo zag...
Ons kaartje ziet er vaak vele malen belabberder uit en het meeste beland dan in de digitale prullenbak.
En tja zo'n vriend... onbetaalbaar...
Ik knip ook niet raak...ja ook, maar die staan niet op flickr. Op flickr zijn de foto's waar ik mijn best op doe.
Ik heb de ramen aan de binnenkant gezeemd. De buitenkant moet zo eigenlijk nog. En de gordijnen zitten in de wasmachine. Daarna verder met de verwarmingen, wij hebben zulke;
Die ik per see wilde houden, want ik vind ze wel leuk retro, maar ze zijn natuurlijk echt verschrikkelijk om schoon te houden...je kan er niet tussen en achter met de stofzuiger, heb er de waterblazer wel eens opgezet, maar dat geeft een stofwolk, niet normaal
idd heel veel...zand en modder
Zou niks voor mij zijn zo'n verwarming, hou van weinig poetsen... hmm handig idee 3 newfies dus