Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Antonia schreef: Ik begrijp je reactie Ronald. Maar aan de vraagprijs van 220.000,= gaat wel een verhaal vooraf. Deze vraagprijs heeft weinig te maken met de waarde van de woning, hij ligt zelfs lager dan de waarde die onlangs door een door de bank ingeschakelde "onafhankelijke" taxateur die de waarde bij vrije verkoop heeft getaxeerd. Deze vraagprijs van 220.000,= wordt sterk beïnvloed door de aard van het verkooptraject.
Ik heb hier verder geen enkele stem meer, de bank bepaald wat er verder gaat gebeuren.
Het doet mij heel veel pijn om dit huis, mijn thuis, en deze plek waaraan ik de afgelopen jaren mijn ziel heb gegeven voor een habbekrats van de hand te zien gaan. En zeker nu er ondanks deze bespottelijk lage prijs er ook nog heel veel commentaar op mijn stek wordt geleverd. Met mijn verstand begrijp ik de tactiek. Maar neem van mij aan dat de tranen wel heel erg hoog zitten.
Kan me dat wel voorstellen  :(  Ik snap die zogenaamde hollandse verkooptechniek ook niet hoor. Er staan duizenden huizen te loop, dus als iemand je huis wil hebben dan hebben ze er wat mee, maar dat is een doodzonde hier om te zeggen. En dit terwijl je met dat gekraak en gezeur alleen maar kwaaie gezichten krijgt bij de tegenpartij en een prijs uiteindelijk toch bepaald wordt door wat men wil of kan betalen.
Als je dan b.v. naar Amerikanen kijkt die iets willen kopen voor een zacht rpijsje, die gana het helemaal de hemel inprijzen....i love it, oh , i want it, but i really can't give hou more than this or that. En dan zijn mensen "blij" dat ze een volgende gek zien die verliefd is op hun huis/auto en is men veel sneller geneigd...als het kan, om naar elkaar toe te komen qua prijs.
En zoals nu bij jou...als het toch kon, dan schopte je lui die bij zo'n vraagprijs en zo'n bod ook nog erbij durven te zeuren toch zo van je oprit af. Heel naar dit, zeker als je met zo'n dubbel gevoel afscheid moet nemen van je huis.
Door koekje
Ik heb weer iets gezien. Enorm veel plek voor de bedrijvigheid van meneer, maar geen tuin (wel dakterrasje overigens). En woongedeelte is op de 2e verdieping. Meneer wilde dan wel een lift voor mij maken.
Het zit helemaal aan de topbovenkant van het budget en ik geloof dat dit dan wel eerst verkocht moet worden.
Toch bleven we het vergelijken met het huisje wat als verkocht onder voorbehoud staat  :-\
Door Angelique
Maar Koek, niet om het een of ander, maar een tuintje voor Vera is wel leuk hoor. Ik zou nog even verder zoeken, zeker als je voor deze aan de top van je budget zit.
Door koekje
Ja vind ik ook. Tuin is heel erg leuk, ook voor mij overigens. Ik hou van was buiten en bbqen (niet tegelijk) en wil nu ook wel eens groene vingers kweken.
Maar het is wel lastig zoeken op Funda. Doe ik bij de zoekcriteria 'bedrijfspand', krijg ik huizen in prutwijken met garage die eventueel per ongeluk ook als praktijkruimte voor een nageldinges oid gebruikt kan worden. Dat zoek ik niet hè.
Door Antonia
Antonia schreef: Er is een bod op mijn huis gedaan van 206.000,=. Dit bod is voorgelegd aan de bank en het wachten is op hun reactie. Het voelt allemaal wel heel erg dubbel  :-\.
Er is nog geen reactie van de bank. Wel staan er voor maandag wederom twee bezichtigingen gepland.
Door lianneke
Antonia schreef: Er is nog geen reactie van de bank. Wel staan er voor maandag wederom twee bezichtigingen gepland.
Misschien komt er een hoger bod uit.
Sterkte met alles!
Door koekje
Het andere huis wat ik had gezien, die ene met heel veel bedrijfsruimte voor meneer, is ook al ineens verkocht onder voorbehoud  >:(
Door Angelique
lianneke schreef: Misschien komt er een hoger bod uit.
Sterkte met alles!
Dat dus, zolang ze niet in onderhandeling zijn kunnen ze nieuwe kijkers laten komen die wellicht een beter bod doen.
Door Angelique
koekje schreef: Het andere huis wat ik had gezien, die ene met heel veel bedrijfsruimte voor meneer, is ook al ineens verkocht onder voorbehoud  >:(
Na ja  >:(

Maar dat was dn gewoon jouw huis niet hoor, die komt nog. Eentje met genoeg ruimte voor meneer en een lekker tuintje voor Koek en roze Koek.
Door smulpaap
Angelique schreef: Morgen maar weer eens de hut oppoetsen  ::)

Hopelijk word het snel verkocht . Voordat je smetvrees ontwikkeld  :biggrin2:

Maare hopelijk wat sukses morgen  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door