En bedankt hè.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Maxi's 3-tal schreef: Ik voel mij ineens best heel normaal.Waarom denk je dat ik kijk!![]()
Kim_S schreef: Waarom denk je dat ik kijk!Ik dacht omdat er niets beters was, maar nu snap ik het.![]()
Mieke L. schreef: Ik zit Humberto te kijken, wat heb ik gemist?euhhh, zijn die bitterballen niet verbrand inmiddels?
Maxi's 3-tal schreef: Ik dacht omdat er niets beters was, maar nu snap ik het.Die vent van je is wel erg rustig trouwens.
Mieke L. schreef: Ik zit Humberto te kijken, wat heb ik gemist?Een vrouw die schoonmaakmiddel snuift, een vrouw die potgrond eet, en een vrouw die haar nagels mega-lang laat groeien.
Kim_S schreef: Die vent van je is wel erg rustig trouwens.DIe vent van me is hard aan het werk...............euhmmm nou ja, hij is aan het werk.
Eerst alle bitterballen opeten en dan iets anders gaan doen
Een vrouw die schoonmaakmiddel snuift, een vrouw die potgrond eet, en een vrouw die haar nagels mega-lang laat groeien.
Maxi's 3-tal schreef: DIe vent van me is hard aan het werk...............euhmmm nou ja, hij is aan het werk.Ik denk het ook ja. Geen tijd voor BP. Behalve als ie moet tanken![]()
Maxi's 3-tal schreef: euhhh, zijn die bitterballen niet verbrand inmiddels?![]()
Kim_S schreef: Ik denk het ook ja. Geen tijd voor BP. Behalve als ie moet tankenNee joh, alleen in zijn rusttijd.![]()
Kim_S schreef:goh!
Een vrouw die schoonmaakmiddel snuift, een vrouw die potgrond eet, en een vrouw die haar nagels mega-lang laat groeien.
Mieke L. schreef: ik zit helemaal in Humberto.