Nieuwe pupper!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Nieuwe pupper!
Zo hej wat een poten! Ik krijg er een déjà vu gevoel bij. Hier is Duc als pup, ruim 4 maanden oud. Hij is ongeveer 52 cm geworden:
Ik zie er meer windhond dan teckel in maar ze is hoe dan ook werkelijk beeldig 
En aan die dikke poten te zien zal ze nog wel wat groeien
. Ze had ook wel een forse achterstand. Die haalt ze misschien ook niet meer helemaal in.
Ohw wat is ze leuk! Vrijdag al... Jeetje, nog maar 3 nachtjes slapen
En aan die dikke poten te zien zal ze nog wel wat groeien
Ohw wat is ze leuk! Vrijdag al... Jeetje, nog maar 3 nachtjes slapen
Ha! Ik snap je deja vu!pike schreef: ma 07 okt 2019, 23:04 Zo hej wat een poten! Ik krijg er een déjà vu gevoel bij. Hier is Duc als pup, ruim 4 maanden oud. Hij is ongeveer 52 cm geworden:
049 DK 2008.07.31 09.27.jpg
050 DK 2008.07.31 09.28.jpg
Teckel zat echt in die kopfoto, die neus. Naja, eigenlijk maakt het natuurlijk ook geen zak uit.Lizzy schreef: di 08 okt 2019, 07:27 Ik zie er meer windhond dan teckel in maar ze is hoe dan ook werkelijk beeldig
En aan die dikke poten te zien zal ze nog wel wat groeien. Ze had ook wel een forse achterstand. Die haalt ze misschien ook niet meer helemaal in.
Ohw wat is ze leuk! Vrijdag al... Jeetje, nog maar 3 nachtjes slapen![]()
Bijna!
- Spikkelneus
- 5-sterren

Spannend!! Ik weet precies wat je voelt - onze nieuwe hond komt ook donderdagnacht/vrijdagochtend aan. In Frankrijk weliswaar, dus ik mag nog 'even' heen en weer rijden (nou ja, jij ook, de meeste mensen wonen ook niet naast Schiphol). Uren tellen

Oh hey! Wat gaaaaaf!! Wat voor hond?Spikkelneus schreef: di 08 okt 2019, 07:49 Spannend!! Ik weet precies wat je voelt - onze nieuwe hond komt ook donderdagnacht/vrijdagochtend aan. In Frankrijk weliswaar, dus ik mag nog 'even' heen en weer rijden (nou ja, jij ook, de meeste mensen wonen ook niet naast Schiphol). Uren tellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schiphol is 2 uur rijden. Vanaf Enschede is alles ver rijden, behalve Duitsland.
- Spikkelneus
- 5-sterren

Een spikkel (natuurlijk
) meisje van 8 jaar oud. Komt via een britse organisatie uit het zuiden van Spanje. Ik kan haar ophalen in Calais (is 4 uur rijden), de rest van hun honden gaat dan de tunnel in naar Dover en verder Engeland in. Ik maak aan het eind van de week wel een eigen topic voor haar.
Ja, spikkel was ook wel te verwachten. Net wakker, dan krijg je dat, dat je de link niet legt.Spikkelneus schreef: di 08 okt 2019, 08:05 Een spikkel (natuurlijk) meisje van 8 jaar oud. Komt via een britse organisatie uit het zuiden van Spanje. Ik kan haar ophalen in Calais (is 4 uur rijden), de rest van hun honden gaat dan de tunnel in naar Dover en verder Engeland in. Ik maak aan het eind van de week wel een eigen topic voor haar.
Gaaf hoor! En ook een rescue! <3
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ooohh wat leuk!!Spikkelneus schreef: di 08 okt 2019, 08:05 Een spikkel (natuurlijk) meisje van 8 jaar oud. Komt via een britse organisatie uit het zuiden van Spanje. Ik kan haar ophalen in Calais (is 4 uur rijden), de rest van hun honden gaat dan de tunnel in naar Dover en verder Engeland in. Ik maak aan het eind van de week wel een eigen topic voor haar.
Heb je niet alvast een foto?
Komt ze via Save a Spot?
- Spikkelneus
- 5-sterren

Yes, save a Spanish Spot. Als je hen op FB volgt, kan je haar zien (lelijke foto) in een post van gister dat ze is overgedragen aan de transportmaatschappij. (en waar staat dat ze naar Finland gaatEef+doggies schreef: di 08 okt 2019, 10:01 Ooohh wat leuk!!![]()
Heb je niet alvast een foto?![]()
Komt ze via Save a Spot?
edit: ze hebben het aangepast, er staat nu wel the Netherlands
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ik ga kijken! 
Wat een scheetje!!
Jij ook sterkte met wachten!
En met de rit
Ik had me al afgevraagd of de honden naar NL kunnen overkomen, want zag niets op de website dat dat een optie zou zijn, maar het is dus een kwestie van naar Frankrijk rijden..
Wat een scheetje!!
Jij ook sterkte met wachten!
En met de rit
Ik had me al afgevraagd of de honden naar NL kunnen overkomen, want zag niets op de website dat dat een optie zou zijn, maar het is dus een kwestie van naar Frankrijk rijden..
Nou, de pup krijgt wel een flinke cultuurschok denk ik. Van het zonnige warme curaçao naar dit Nederlandse herfstweer
Is ze inmiddels al lekker thuis?
Is ze inmiddels al lekker thuis?
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat!
Jaaaaaaa we zijn thuis! Het duurde heeeel lang voor ze uit de bagage kwam
Buiten grote (groooooote) plas gedaan en de hele weg naar huis op schoot geslapen. Ze is echt heel lief, wil alleen maar dichtbij zijn en ze is klein!
Er is gegeten, gepoept, geplast, gespeeld. Nu wordt er weer geslapen. Doe ik zo ook.
Buiten grote (groooooote) plas gedaan en de hele weg naar huis op schoot geslapen. Ze is echt heel lief, wil alleen maar dichtbij zijn en ze is klein!
Er is gegeten, gepoept, geplast, gespeeld. Nu wordt er weer geslapen. Doe ik zo ook.
Ohh, gefeliciteerd met de komst van je puppy! Wat klinkt ze liefffffffff! Als je weer wakker bent doe je toch wel een fotootje he?Lonaa schreef: vr 11 okt 2019, 13:17 Jaaaaaaa we zijn thuis! Het duurde heeeel lang voor ze uit de bagage kwam![]()
Er is gegeten, gepoept, geplast, gespeeld. Nu wordt er weer geslapen. Doe ik zo ook.![]()