Vloer reinigen- wat gebruiken jullie?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Vloer reinigen- wat gebruiken jullie?

Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Klinkt ook super voor mijn ruwe travertin vloer waar het zand in de groeven blijft hangen?
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ina schreef:Dat ligt er aan hoe lui je bent :biggrin2: (of hoe ernstig de vervuiling is)... haar is hoe dan ook geen probleem.... kleiklonten en takken die in de vacht zijn blijven hangen veeg ik wel eerst op, maar zand, haar en klein grut blijft gewoon aan de spons hangen
Zodra die vol zit even onder de kraan afspoelen en je kan zo weer verder :)
Maar dan zit je afvoer toch al snel verstopt? Als ik zie wat ik hier op stofzuig, dat wil ik niet door mijn gootsteen hebben.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Kaela schreef:Maar dan zit je afvoer toch al snel verstopt? Als ik zie wat ik hier op stofzuig, dat wil ik niet door mijn gootsteen hebben.

Oh ja daar heb je wel een punt.

Ha, een tegenpunt!!! :cool:
Ina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ina »

Kaela schreef:Maar dan zit je afvoer toch al snel verstopt? Als ik zie wat ik hier op stofzuig, dat wil ik niet door mijn gootsteen hebben.
Nehh... voordeel hier is twee (bijna) niet-harende honden.... de ene heeft geen ondervacht en wat ze heeft moet getrimd, daar vind ik alleen zo af en toe een plukje van op de mat als het trimtijd is
De langpoot heeft al bijna helemaal geen haar.... en dat wat ze heeft is super kort, dus die sprietjes vind je eigenlijk alleen op haar eigen kleden (of op je nette kleding als je net de deur uit gaat :o ) en niet op de vloer.

Voor de gootsteen hebben we zo'n filtertje in de afvoer.... daar blijft de prut in hangen.... en als er echt bakken zand en bagger op de vloer liggen gaat eerst de veger of de stofzuiger er over.... maar als het zo ernstig is doe ik de vloer nooit... dan komt manlief aanrennen met alle toebehoren :biggrin2:
Marjolijn1080
2-sterren
2-sterren

Bericht door Marjolijn1080 »

Nou, de magicmop is besteld...ben benieuwd of hij echt zo magisch is hoor
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Hier ook eentje vd week cadeau gedaan aan mijzelf!! Kreeg heb ook nog eens vandaag binnen. Kon niet beter.
baileys
5-sterren
5-sterren

Bericht door baileys »

Loop ik net op de braderie in Arcen, staat die meneer daar met de originele magic mop. Hij vond het al zo vreemd dat hij zoveel internet bestellingen had gehad half oktober ;D .

Ik heb er ook 1 meegenomen, ben benieuwd hoe hij gaat bevallen.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

baileys schreef:Loop ik net op de braderie in Arcen, staat die meneer daar met de originele magic mop. Hij vond het al zo vreemd dat hij zoveel internet bestellingen had gehad half oktober ;D .

Wat zei je "barfplaats meneertje, barfplaats" :biggrin2: :biggrin2:
baileys
5-sterren
5-sterren

Bericht door baileys »

Lizzy schreef:Wat zei je "barfplaats meneertje, barfplaats" :biggrin2: :biggrin2:
Hij heeft de website wel opgeschreven :D

Ik had hem trouwens voor 29.50, dat dan weer wel :cool:
Ik moet wel even geduld hebben voordat ik hem uit kan proberen. We zijn met de motor, en die stok past niet in de topkoffer. Gelukkig zijn mijn schoonouders met de camper, dus daar mag hij een weekje logeren.
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Misschien moet ik er toch 1 meenemen van de winner... gewoon omdat je hem eigenlijk daar hoort te kopen #oudbpgebruik
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

baileys schreef:Loop ik net op de braderie in Arcen, staat die meneer daar met de originele magic mop. Hij vond het al zo vreemd dat hij zoveel internet bestellingen had gehad half oktober ;D .

Hahaha, lollig.

Zo is hier de plaatselijke decatlon uitverkocht qua bokshandschoenen. We gaan met het programma dat ik volg t/m december 2 keer per week boksen en niemand heeft zin in de handschoenen van de sportschool.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ik ben nog steeds happy met m'n Philips PowerPro Aqua. Ik zou een stuk minder vaak stofzuigen en dweilen als ik die niet had. Nu pak ik 'm iedere avond even nadat de honden hebben gegeten en liggen te snurken, en in minder dan 10 minuten is m'n huisje weer toonbaar. En niets is zo heerlijk als de volgende ochtend beneden komen en een schone benedenverdieping aan te treffen. Dat is in mijn leven wel anders geweest. ::) :biggrin2:
Nogmaals bedankt, Martine! :biggrin2:
Lil

Bericht door Lil »

Anne in Duitsland schreef:Ik ben nog steeds happy met m'n Philips PowerPro Aqua. Ik zou een stuk minder vaak stofzuigen en dweilen als ik die niet had. Nu pak ik 'm iedere avond even nadat de honden hebben gegeten en liggen te snurken, en in minder dan 10 minuten is m'n huisje weer toonbaar. En niets is zo heerlijk als de volgende ochtend beneden komen en een schone benedenverdieping aan te treffen. Dat is in mijn leven wel anders geweest. ::) :biggrin2:
Nogmaals bedankt, Martine! :biggrin2:
Moet dat weer... >:( >:( >:(

Zou hier wel eens een oplossing kunnen zijn... waarom zijn al die dingen zo duur?
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Lil schreef:Moet dat weer... >:( >:( >:(

Zou hier wel eens een oplossing kunnen zijn... waarom zijn al die dingen zo duur?
Ja, da's wel een nadeel inderdaad, de prijs. Als je dichter in de buurt woonde, mocht je hem wel een tijdje lenen om te kijken of het iets voor je is. Maar ja. :(
Lil

Bericht door Lil »

Anne in Duitsland schreef:Ja, da's wel een nadeel inderdaad, de prijs. Als je dichter in de buurt woonde, mocht je hem wel een tijdje lenen om te kijken of het iets voor je is. Maar ja. :(
Als ik er werk zou kunnen vinden, kwam ik dicht bij je in de buurt wonen ! ;) :D

Ik weet wel bijna zeker dat het wat is. Ik doe nu tussendoor te weinig omdat het allemaal te veel gedoe is of als je alleen zuigt het nog vies is etc. Snel even 1 apparaat dat beiden doet is super. Dat ga ik veel sneller doen. En beter vaker een beetje schoon (ik lees dat hij bijv hoekjes overslaat en dat het schrobben niet vervangt) dan het door de week niet doen en in weekend goed. maar ja van dat goed schoon, daar zie je na een halve dag niets meer van. Dan liever in weekend goed doen en elke dag klein beetje bijhouden en er goed/beter uitzien.

Plaats reactie