Amen.Kaela schreef: Dat is grappig!
Weet je, als ze met platte neus gezond zijn, vind ik het verder prima. Tyke rent ook 8 km naast de fiets en zo zijn er meer. Ik geloof het heus dat er ook bullen zijn die niet rochele en snorkelen. Maar als je de meeste dingen op een rijtje zet, zijn de extreme platte neuzen gewoon niet gezond enernstig beperkt in dingen als beweging, ademhalin, warmtehuishouding en levensverwachting. En dan is het toch wel heel jammer dat een cm of 2 neuslengte zoveel weerstand op moet roepen.
Show Rotterdam
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Show Rotterdam
+1!Kaela schreef: Dat is grappig!
Weet je, als ze met platte neus gezond zijn, vind ik het verder prima. Tyke rent ook 8 km naast de fiets en zo zijn er meer. Ik geloof het heus dat er ook bullen zijn die niet rochele en snorkelen. Maar als je de meeste dingen op een rijtje zet, zijn de extreme platte neuzen gewoon niet gezond enernstig beperkt in dingen als beweging, ademhalin, warmtehuishouding en levensverwachting. En dan is het toch wel heel jammer dat een cm of 2 neuslengte zoveel weerstand op moet roepen.
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
3!! 3!! cm!Kaela schreef: Dat is grappig!
Dan mag je samen met Kim op de nog niet bestaande wachtlijstNicky en Pip schreef: Bij deze wil ik mij dan heeeel graag officieel aanmelden voor de wachtlijst![]()
Hahaha 3 cm, nog beterChantalKrijn schreef: 3!! 3!! cm!Heb het speciaal voor je opgemeten
![]()
Ook geweest ... 1 uitmuntend, cac, cacib, bob, beste werk hond ..
Tevens Nederlands kampioen, internationaal show kampioen en internationaal schoonheids kampioen geworden die dag (CIE en CIB )

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tevens Nederlands kampioen, internationaal show kampioen en internationaal schoonheids kampioen geworden die dag (CIE en CIB )

Sent from my iPhone using Tapatalk
Wow
Nogmaals gefeliciteerd 
Een TOPPER Valerie! Gefeliciteerd!
Lodi heeft een enorme neus en die snurkt als ie slaapt. Dat wil je niet weten.Kaela schreef: Ik geloof je direct. Wat mij betreft al voldoende reden om fransjes meer neuslengte te geven.
Want ja, ik vind snurken als ze slapen al té. Een hond met een normaal ademhalingkanaal snurkt niet. Ik hoop dat er gestreefd gaat worden naar bullen die net zo leuk en lief blijven als ze nu zijn, maar die gewoon adem kunnen halen. Gewoon adem kunnen halen moet toch verdorie volkomen vanzelfsprekend boven welke uiterlijke verschijning staan! (En dit is uiteraard niet naar jou Chantal!)