Martine-Tom schreef: Dat dus
Zongedroogde tomaten zijn bijvoorbeeld best duur, maar daar gebruik je ook geen hele pot van in een gerecht.
Ik haal er vooral vele inspiratie vandaan, bijvoorbeeld die pannekoek met spinazie waar Koek het over had...die heb ik gemaakt met 2 wraps die ik over had...was erg jummie
Gerookte zalm is ook niet erg goedkoop, maar als ik dat eens eet is het gewoon zuinig, half plakje ipv 1 bijvoorbeeld. Kruiden en specerijen haal ik hier bij de Toko kost geen drol daar.
Groente bij de Toko, idem.
Moet ook zeggen dat de site onlangs drastisch veranderd is en overgenomen door een ander die het nu doet...daarmee is er veel veranderd, voorheen was het echt voor de kleine beurs, tegenwoordig is dat iets meer naar de achtergrond en is het "voor elk budget" maar wat blijft is dat het voor mij een leuke site is waar ik erg veel inspiratie uit haal![]()
Dat klopt, Rob is vorig jaar overleden... Hij was al een aantal jaren ziek...Hij heeft hem helemaal in zijn eentje opgezet en bijgehouden en dat was best een prestatie!
Ik was al een paar jaar geabonneerd op zijn nieuwsbrieven, die kwamen zelf 2 x per week. Vind het nu wel erg veranderd, maar toch leuk dat zijn levenswerk wordt voortgezet!