Ronald schreef: Nu snap ik de uitdrukking "ik lach me een krul in mijn l*l"Zo zie je maar weer watvoor leerzaam forum we zijn

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Nu snap ik de uitdrukking "ik lach me een krul in mijn l*l"Zo zie je maar weer watvoor leerzaam forum we zijn
K&D schreef: Oh, en als ze oud zijn verschrompelt het zaakje toch wat, zie ik...
![]()
Lil schreef: whahahahaaaaa ik kijk mijun ogen uit.Nou nee, dank u
Zijn er nog heren genegen in deze mode mee te gaan?![]()
![]()
![]()
Nadia schreef: Whaha. Ik zeg tegen Yordi, lieverd ik heb een mooie zwembroek voor je gezien. Zegt hij zonder het gezien te hebben oké fijn, koop maarDie is nog goed van vertrouwen![]()
![]()
Nadia schreef: Whaha. Ik zeg tegen Yordi, lieverd ik heb een mooie zwembroek voor je gezien. Zegt hij zonder het gezien te hebben oké fijn, koop maarWhahaha![]()
![]()
eelke schreef: Die is nog goed van vertrouwenWittebroodsweken héalleen maar om die reden zou ik het doen ook!
Angelique schreef: Wittebroodsweken hé![]()
Angelique schreef: Wittebroodsweken héToch jammer dat die bij ons al om zijn![]()
Nadia schreef: Whaha. Ik zeg tegen Yordi, lieverd ik heb een mooie zwembroek voor je gezien. Zegt hij zonder het gezien te hebben oké fijn, koop maar![]()
![]()
Mini's 3-tal schreef: Nou nee, dank uFlauw hoor, maar ik zie al een andere gegadigde.![]()