Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Daantje
Wooowww ,wat een super nieuws  :D

Gefeliciteerd allebei  :circle: :groupwave2:

Goeie dingen komen soms heeel snel ,maar dit is wel heel snel .
Dus vandaag gelijk de sleutel al gekregen ?
Door Ike
Mini's 3-tal schreef: Woeiiiiii!!!! We hebben m!!!! Als 4e op de lijst, kwamen 1 en 3 gewoon niet opdagen. Toen vond mevrouw 2 het wel erg groot en daarmee ook duur, dus ja, uhhhh, we gaan verhuizen binnenkort. 0 Punten verzameld, 15 januari ingeschreven als woningzoekend en 31 januari dus een andere woning. Ongelooflijk fantastisch gewoon en best wel onwerkelijk. Nu verf uitzoeken, vloer, behang, noem maar op, pfffff.

Iemand nog zin om te klussen? :biggrin2:
Zo he  :o
Zo snel gaat niemand jullie na doen!  :biggrin2:
Gefeliciteerd en succes met opknappen/verhuizen (hulptroepen genoeg zo te lezen  :D
Door sella
Gefeliciteerd.
Tis dat het niet in de buurt ligt. Anders hadden wij wel de plafonds kunnen spuiten.
Door Charlie Angel
Bedankt allemaal voor de leuke reacties en de lieve aanbiedingen! :-*

En ja, alles is heel snel gegaan. Vlak voor ik bij Michiel introk kreeg ik slecht nieuws over mijn knie, wat eigenlijk inhield dat we hier zo gauw mogelijk weg moesten. Want 4 hoog zonder lift, dat gaat echt niet.
Dus onze plannen weer aangepast en ingeschreven. Op zoek dus naar een gelijkvloerse woning op de begane grond of ergens met lift.

Dit laatste is het geworden, een leuk 4-kamer appartement op een mooie, rustige locatie, met uitzicht op een heerlijk groot park met begrazingsgebied. Met liften dus geen trap meer.
Er moet een hoop gebeuren, vooral veel schilderwerk, muren bekleden, witten  e.d.

Ronald, de BBQ zou dan wel op het balkon moeten.  :biggrin2:

Sella, jammer, dat zou wel ideaal zijn geweest.
Door Fido
Wat heerlijk om zo'n positief bericht te lezen! Ik vind het zoooooooo leuk voor je!

Geniet maar van dit zalige gevoel en veel plezier met de voorpret  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door