Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Leontine
Wat een onzin zeg dat een kat alleen niet kan!! heb jaren katten gefokt, gingen regelmatig naar mensen die maar 1 kat wilden, nooit problemen gegeven, wel gingen ze bij mij pas met 13 weken weg. Vind dat je een kat ook best kunt leren geen nagels te gebruiken of te bijten. Liet ze nooit met de handen spelen, of in broeken klimmen, direct duidelijk NEE zeggen en desnoods in nekvel grijpen. Het zijn geen honden natuurlijk maar er is genoeg wat je ze kunt leren.
Door Anne in Zweden
Leontine schreef: Wat een onzin zeg dat een kat alleen niet kan!! heb jaren katten gefokt, gingen regelmatig naar mensen die maar 1 kat wilden, nooit problemen gegeven, wel gingen ze bij mij pas met 13 weken weg. Vind dat je een kat ook best kunt leren geen nagels te gebruiken of te bijten. Liet ze nooit met de handen spelen, of in broeken klimmen, direct duidelijk NEE zeggen en desnoods in nekvel grijpen. Het zijn geen honden natuurlijk maar er is genoeg wat je ze kunt leren.
Gezien de prijzen die je voor raskittens moet betalen lijkt het me ook sterk dat het merendeel van de mensen met twee stuks naar huis gaat. Het zal wel vaak zo zijn dat er een kitten bij een volwassen kat wordt geplaatst, maar dat is prima. En zo is het bij Spreeuwtje thuis ook.
Door hannabelgje
Ik ben ervan overtuigd dat 99,99 % van de katten het beter doen met een andere kat. Of als gezelschap binnen of buiten. Maar Spreeuw heeft inderdaad al een kat dus hij heeft gezelschap van een andere kat.
Het meest ideale zou natuurlijk zijn om er een speelkameraadje bij te hebben, maar het meest ideale voor mij zou een landgoed zijn met veel beestjes en geld om de boel te onderhouden en dat heb ik ook niet.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door