Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Vivianneb
zurca schreef: Afgelopen week heerlijk in Garderen geweest en ik heb eens even wat beter opgelet bij dit losloopgebied. Wij zitten daar vlakbij maar lopen er altijd zo snel mogelijk door/langs met onze aangelijnde honden ;) Het deel waar wij het losloopgebied ingaan is aan de weg van het Speulderboshotel. Het hek door en het losloopgebied begint gelijk maar(!!) het hekwerk loopt daar nog zo'n 20 meter door en stopt dan, niks geen hekwerk meer... Dus ja er is daar een losloopgebied maar het is ab-so-luut niet omheind!

@ Gaby, interessant.... ik zal eens gaan kijken naar die app :)
Pfff lekker dan  >:(
Door *Dorothea*
zurca schreef: Afgelopen week heerlijk in Garderen geweest en ik heb eens even wat beter opgelet bij dit losloopgebied. Wij zitten daar vlakbij maar lopen er altijd zo snel mogelijk door/langs met onze aangelijnde honden ;) Het deel waar wij het losloopgebied ingaan is aan de weg van het Speulderboshotel. Het hek door en het losloopgebied begint gelijk maar(!!) het hekwerk loopt daar nog zo'n 20 meter door en stopt dan, niks geen hekwerk meer... Dus ja er is daar een losloopgebied maar het is ab-so-luut niet omheind!
Ja leuk stukje bos mits er geen losgeslagen honden lopen  :-X
Door zurca
*Dorothea* schreef: Ja leuk stukje bos mits er geen losgeslagen honden lopen  :-X
Daar is het toch losloopgebied voor? Zodat je losgeslagen hond er lekker zijn energie kwijt  kan?  :P
Gelukkig is het niet enorm groot het losloopdeel en kan je er vrij snel de aangelijnde delen in, niet dat men daar dan wel de honden aangelijnd heeft maar daar vind ik dat ik redelijk in mijn recht sta om mensen te vragen hun hond even bij zich te houden.
Afgelopen week overgens erg nette mensen tegen gekomen, in het losloopdeel en niet zulk nette mensen in het aanlijngebied ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door