geer schreef: Oooooooooo Erna....FOTO"S!!!!! Je woont heel toevallig niet vlakbij Amsterdam he?! Zodat ik een kraambezoekje kan komen brengenNee west-brabant komt eerder in de buurt. Helaas...... Maar je bent evengoed welkom hoor. Enne de foto's volgen snel maar op het moment zak ik bijna door mijn hoeven heen. Morgenochtend lekker vrij dus ff bijkomen.![]()
![]()
'T is dat de rasvereniging me heeft verzekerd om niet aan een Engelsman te beginnen vOORdat ik op de begane grond woon (18 kilo de trap optillen gaat nog, maar boven de 30 wordt het lastig), maar anders.....
Dat wat betreft het goede nieuws, verder wil ik jullie natuurlijk allebei heel veel sterke wensen met de Spikkels!! Enne, Liz, dat rubber-ding was inderdaad precies wat ik bedoelde! Geef ze een dikke knuffel!
Enne het zijn franse hoor. Dus echt mini saartjes..... Hetzelfde merk. Ze zijn helemaal geweldig. Heel anders dan die witte ratten die normaal gesproken in de werpkist liggen. Sebas is volgens mij ook een beetje beledigd dat ze in een werpkist ligt met zwarte stippen maar tis niet anders.
Als je niet zou weten dat Tess iets aan haar staart heeft geloof je het echt niet. Ze zwiept ermee in het rond alsof er niks aan de hand is. Dalmaten blijven toch rare typetjes.