Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Weten jullie nog dat ik eens, heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden (april?) zo blij was met mijn bestelde spulletjes; een telefoonhoesje, screenprotector, armbandje, en 2 kettinkjes, voor maar 9,50? Uit China.

Nou, dat duurde vervolgens heeeeeeeeeeeeel lang en kwam maar niet binnen. Dus in juli een mail gedaan dat het er nog niet was, ze dachten dat het kwijt was dus opnieuw opgestuurd, en uiteindelijk in augustus alles binnen. Kettinkje een verkeerde kleur, maar ach.

3 keer raden wat er gisteren in de brievenbus lag?  :biggrin2:
Door Angelique
eelke schreef: Weten jullie nog dat ik eens, heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden (april?) zo blij was met mijn bestelde spulletjes; een telefoonhoesje, screenprotector, armbandje, en 2 kettinkjes, voor maar 9,50? Uit China.

Nou, dat duurde vervolgens heeeeeeeeeeeeel lang en kwam maar niet binnen. Dus in juli een mail gedaan dat het er nog niet was, ze dachten dat het kwijt was dus opnieuw opgestuurd, en uiteindelijk in augustus alles binnen. Kettinkje een verkeerde kleur, maar ach.

3 keer raden wat er gisteren in de brievenbus lag?  :biggrin2:
Het 1ste pakketje  :biggrin2:
Door eelke
Angelique schreef: Het 1ste pakketje  :biggrin2:
U mag door voor de vrieskist!!!  :biggrin2:

Met dat ene kettinkje wel in de juiste kleur En het armbandje had ik al gesloopt dus nu heb ik er weer een, en mijn screenprotector is al bekrast dus lekker een nieuwe erop plakken! En het hoesje, wat eigenlijk de aanleiding was voor mijn bestelling, is gewoon ronduit ruk dus nu heb ik twee niet-bruikbare hoesjes! Jee!
Door Angelique
eelke schreef: U mag door voor de vrieskist!!!  :biggrin2:

Met dat ene kettinkje wel in de juiste kleur En het armbandje had ik al gesloopt dus nu heb ik er weer een, en mijn screenprotector is al bekrast dus lekker een nieuwe erop plakken! En het hoesje, wat eigenlijk de aanleiding was voor mijn bestelling, is gewoon ronduit ruk dus nu heb ik twee niet-bruikbare hoesjes! Jee!
Yeah  :biggrin2:
Door Kaio
En toen hadden we geen warm water en geen verwarming meer  ::)

We hadden het er laatst nog over we kunnen nergens zien hoeveel olie we hebben  ::)
Ik vermoed zo goed als niks meer  :crazy2:
Door eelke
Angelique schreef: Yeah  :biggrin2:
Ooohh yeah en het andere kettinkje daar krijg ik zulke leuke reacties op van iedereen dus niet erg om dubbel te hebben voor als ie stuk of kwijt raakt  :) :rock: life's good!

Behalve dan dat ik weer eens van de trap gedonderd ben vanmorgen  >:(
Kaio schreef: En toen hadden we geen warm water en geen verwarming meer  ::)

We hadden het er laatst nog over we kunnen nergens zien hoeveel olie we hebben  ::)
Ik vermoed zo goed als niks meer  :crazy2:
Ow. Handig. Nou, zo kun je dat zien dus...euhm, en nu?
Door Kaio
Bellen,
En gelukkig kunnen ze morgen ergens komen leveren, eentje moet de hele dag dus thuis zijn. Hadden een afspraak staan morgen, daar mag Ronald alleen naar toe dan.
En daarna hopen dat hij het weer doet  :duimen:
En tot die tijd alles zo veel mogelijk dicht houden, en hondjes op schoot ;D
Door Kaio
Zo olie bijgevuld. Moest dat contant betalen, gevaarlijk beroep zou ik zeggen. Waren ze wel even vergeten te vermelden dat er nog steuer bovenop kwam  ::) had dus te weinig. Was ie geloof ik niet geheel blij, dus met vrachtwagen achter me aan naar pinautomaat  :biggrin2:

Maar helaas kreeg ik heb niet van error af. Nu is er weer iemand om daarnaar te kijken, de nooddienst he. De brander doet het niet meer  :-\ Hopelijk kan ie gefixd worden.

Dit wordt een heel duur weekend zou ik zeggen! Kun je goed van op vakantie  ::) :-X  :P
Kaio schreef: Ojee hij moet iemand anders bellen  :-X vlgs mij niet het meest goede teken  ::)
Ik hoop dat je het snel weer lekker warm hebt!

OT; vanmorgen mijn bestelling gehaald bij Hilje, hondjes kunnen razen daar in de tuin, die zijn echt munt! We waren daarvoor al lekker in het bos geweest.
En, geen idee hoe ik het gered heb, maar ik heb alle fazant in de vriezer kunnen proppen! Die puilt nu wel uit..... De haas is logeren in de vriezer van de buurman Afbeelding
Door Kaio
Ja en warm water, weer eens douchen zou wel fijn zijn

Afbeelding

;D

Wel fijn žo een buurman, ipv suikerklontjes lenen, plek in de vriezer lenen  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Kaio op za 17 okt 2015, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kira
Op ons buitenverblijf gearriveerd. Pittige reis met enorm veel regen. We zijn helemaal ingericht en gaan zo lekker koken, daarna een taart bakken. Helaas deed Dame iets dat au deed dus ik vrees dat ze de hele week weer niet uit de voeten kan. Maar wie weet hersteld ze snel en kan ze morgen lekker even los in het omheinde deel hier opmoet park. Verder deze week lekker mantrailen met de kleine beer, winkelen en bankhangen. Onderwijl neemt de huisoppas onze tuin onder handen, goed geregeld noemen we dat.
Door Kaio
Nou hij is weer aan de praat, zit een verkeerde brander in. En daardoor vol roet. Leuk zo'n '2e hands ketel' , zoiets krijg je er altijd dratis bij als je een ander huis koopt, enkele verrassingen  ::) Nieuwe wordt besteld en dan komen ze volgende week weer. Nu duimen dat ie blijft lopen.
Kerel was aardig heeft iets minder tijd opgeschreven  :biggrin2:

Over een andere verassing, we hebben een heel hoog plafond in de slaapkamer, daar zitten spots in, deden het plots niet. Schakelaar nagemeten, nou die deed het. Bedrijf laten komen, trafo stuk wat ik al dacht, maar raad eens? De trafo zat op het dak  ::)
constance.blokzijl schreef: Beter een goede buur dan een verre vriend is het spreekwoord niet voor niets Afbeelding we hebben gelukkig een hele fijne straat!

Wel heel fijn hoor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door