Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Kaela
zhiva schreef: O0 Als jij de bestelling doet, betaal ik jou gewoon de helft is dat handig?
Ja dat lijkt mij ook het handigste. Het is nog eventjes weg, dus tegen die tijd regelen we de betaling, data en afhalen enz wel!
Door zhiva
Kaela schreef: Ja dat lijkt mij ook het handigste. Het is nog eventjes weg, dus tegen die tijd regelen we de betaling, data en afhalen enz wel!
prima!
Door zhiva
Trouwens, ik ga deze week nog een bestelling doen bij Degomeat. Ik zit al een week te prutsen met orgaanvlees en heb alleen maar paardenvlees als spiervlees :-[ Uiterlijk dinsdag ga ik bestellen. Mochten er mensen mee willen bestellen hoor ik dat graag.
Afhaalplaats is dan in Sneek, ik kan beperkt een middag in de vriezer opslaan.
Door Flamingo
Ik wil binnenkort een bestelling doen bij oervoer. Aangezien ik maar weinig ruimte in mijn vriezer heb en ik zo van alles 1 of 2 dingen kan bestellen en zo ook kan kijken of het in de smaak valt hier. Iemand interesse om mee te bestellen?
Ik woon zelf in Warns (vlak bij stavoren). Daar dus op te halen die zelfde dag nog. Aangezien ik dus niet veel vriesruimte heb!
Door Kaela
Flamingo schreef: Ik wil binnenkort een bestelling doen bij oervoer. Aangezien ik maar weinig ruimte in mijn vriezer heb en ik zo van alles 1 of 2 dingen kan bestellen en zo ook kan kijken of het in de smaak valt hier. Iemand interesse om mee te bestellen?
Ik woon zelf in Warns (vlak bij stavoren). Daar dus op te halen die zelfde dag nog. Aangezien ik dus niet veel vriesruimte heb!
Ja in Oervoer heb ik wel belangstelling, maar Stavoren is te ver weg van Leeuwarden om een kleine bestelling op te halen. Dus helaas.
Door Flamingo
Kaela schreef: Ja in Oervoer heb ik wel belangstelling, maar Stavoren is te ver weg van Leeuwarden om een kleine bestelling op te halen. Dus helaas.
Alle 2 richting Bolsward rijden een idee?
Door Kaela
De verzendkosten lopen alleen maar op naarmate je meer besteld, dus dat is wat zonde als we dan ook nog beide een ritje eraan moeten spenderen. Dan kun je beter alleen bestellen.
Door Ronald
*Kuch* Bij mijn ritjes over de Afsluitdijk mag ik soms kiezen om niet over Harlingen te rijden, maar over Bolsward... Dus als er ècht nood aan de man/vrouw/hond/kat/papagaai of ander gajes is, kan ik wel iets afspreken...
Door Kaela
Ronald schreef: *Kuch* Bij mijn ritjes over de Afsluitdijk mag ik soms kiezen om niet over Harlingen te rijden, maar over Bolsward... Dus als er ècht nood aan de man/vrouw/hond/kat/papagaai of ander gajes is, kan ik wel iets afspreken...
Je bent een schat :-* Maar de vriezerinhoud is hier alweer geregeld. Oervoer zou alleen maar een keer uitproberen zijn en dan laat ik het gewoon hier bezorgen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door