TMG1961 schreef: Bij HA geweest. Heb een zon allergie.Vervelend Theo! Kun je daar wat tegen doen qua behandeling? Of is het op te lossen met altijd iets met lange mouwen dragen?
Het is nu droog hier, heeft niet echt hard geregend.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
TMG1961 schreef: Bij HA geweest. Heb een zon allergie.Vervelend Theo! Kun je daar wat tegen doen qua behandeling? Of is het op te lossen met altijd iets met lange mouwen dragen?
Het is nu droog hier, heeft niet echt hard geregend.
Kim_S schreef: Vervelend Theo! Kun je daar wat tegen doen qua behandeling? Of is het op te lossen met altijd iets met lange mouwen dragen?Volgens arts zonnebrandcreme met bf 50 of hoger smeren of lange mouwen. Ik heb het alleen zo erg op onderarmen en ook poas sinds 3 jaar. Smeerde me altijd al in maar gebruikte bf 20-30, ga nu dus voor de 50+ versie
hannabelgje schreef: Flink str#nt aan de knikker hier op het opleidingscentrum. Onze groep heeft wat onvoldoendes gegeven op de eindevaluatie over de opleiding en nu hebben wij voor niemand respect en is iedereen boos op ons en dat is nogal zwak uitgedrukt.Ja je weet toch dat zo'n evaluatie allen bedoeld is om een veer in hun reet te steken
Das lekker met 6 weken stage in het vooruitzicht.![]()
TMG1961 schreef: Ga morgen kijken naar de tuftuf..is vlak bij me in de buurt. Eerst morgenvroeg bij kennis langs en daarna autootje kijkenGaaf Theo, wat voor auto ga je bekijken? Fijn ook dat je nu in de mogelijkheid komt een autootje te gaan rijden.
Mini's 3-tal schreef: Gaaf Theo, wat voor auto ga je bekijken? Fijn ook dat je nu in de mogelijkheid komt een autootje te gaan rijden.Een suzuki alto automaat uit 97, eerste eigenaar 85duizend op de teller..vraagprijs is 650
TMG1961 schreef: Een suzuki alto automaat uit 97, eerste eigenaar 85duizend op de teller..vraagprijs is 650Top! Die auto's zijn niet kapot te krijgen en mocht het je wel lukken, heb je ze zo weer aan de praat. En vergeet niet dat je de deur open kunt maken met een schroevendraaier, altijd makkelijk als je sleutel nog in het contact zit
-Saskia- schreef: 8) m'n afwezigheidsassistent aangezet voor de komende week.Yeah! Ik ben trots op je!!![]()
Ronald schreef: Yeah! Ik ben trots op je!!![]()