Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Basil
Lizzy schreef: vr 01 jan 2021, 16:37 Ziet er heerlijk uit! Maar is toch een leuke kcal-bom alles bij elkaar ;D
Tel geen calorieën meer en heb nu een gezond BMI.
Eet 6-7 uur per dag en zoveel mogelijk dingen die voeden en niet die alleen vullen.
Het taartje voldoet hieraan, chocolademousse van 400 gram pompoen :D
Door Kaela
Meestal zijn we op 1 januari wel fan van bestellen. Maar we hebben de afgelopen week een ietsiepietsie (lees heel erg veel) minder gezond gegeten. Dus ik ben bloemkool met aardappeltjes met gegrilde kip voor mij en vega iets voor meneer aan het maken. Ik moet toegeven, met frisse tegenzin. Maar we moeten toch ooit weer eens in de buurt van vitamientjes komen ;)
Door CindyMayella
Eet al 2 dagen kant en klare maaltijden (nasi met babi pangang en lasagne) vanwege nn nachtdiensten (ik eet dan om 12 uur al omdat ik daarna ga slapen en om 21 uur heb ik geen trek in warm eten); de 1ste nachtdienst heb ik wel zelf een kleine witlofschotel gemaakt (omdat ik die zoooo lekker vind) :biggrin2: .....
Vanavond weer gewoon eten, al weet ik nog niet wat....

Oh en van de week een pittige kipsalade gemaakt uit mn nieuwe Salade Bijbel... was erg lekker!!! Morgen weer iets maken daar uit :) ....
Door Hylos
Wij hadden wraps met tomatensaus, mozzarella, paprika, cherry tomaatjes, basilucum en kaas. En dan 10 min in de oven, als een pizza (dus niet opgerold). Was heerlijk en ik besef me nu pas dat het vegetarisch was ;D
Behalve die van man, die had er salami op :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door