Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door boskat
Lizzy schreef: Het gaat ronduit slecht met Brutus :'( :'(

Zijn buik wordt alsmaar dikker en hij heeft geen eetlust meer......... Ik heb net mijn DA gebeld en misschien dat hij geen eetlust meer heeft omdat het vocht op zijn ingewanden drukt. Helaas heeft onze DA het weekend geen dienst. En ik ben heel erg bang dat we hem het weekend niet over gaan tillen :'( :'( :'( :'( :'(. Dus we hebben intern beraad hier.

Heel veel sterkte gewenst met die hele moeilijke beslissing en een dikke knuf voor Brutus!
Door Charlie Angel
Ach Leo en Lizzy, wat een rotbericht, wat vreselijk om jullie mannetje zo te zien. :'( :'(
Je weet dat hij in de laatste fase van zijn mooie leven bij jullie zit, maar dan hoop je toch dat die fase heel lang duurt.
Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte wensen voor als het moment daar is dat jullie die laatste vreselijk moeilijke beslissing moeten nemen, uit liefde voor jullie Brutus. :-*

Een hele dikke knuffel voor Brutussie. :'( :-* :-*
Door nova
Lizzy schreef: Het gaat ronduit slecht met Brutus :'( :'(

Zijn buik wordt alsmaar dikker en hij heeft geen eetlust meer......... Ik heb net mijn DA gebeld en misschien dat hij geen eetlust meer heeft omdat het vocht op zijn ingewanden drukt. Helaas heeft onze DA het weekend geen dienst. En ik ben heel erg bang dat we hem het weekend niet over gaan tillen :'( :'( :'( :'( :'(. Dus we hebben intern beraad hier.
Veel sterkte en wijsheid toegewenst  :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door