Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
dinky89 schreef:Hihi nog even en ze gaan er met je canon vandoor ;D

Ja, het was maar goed dat ik 'm vast had :biggrin2:

Met de groetjes van Trude

Afbeelding
Door Lizzy
Angelique schreef:Doen we er toch nog eentje :biggrin2:

"Get off my tits" :biggrin2:

Wat schattig :smitten: . Die geluidjes zijn inderdaad zo geweldig. Hier het volume even op 10 (en Bisq gelijk zoeken waar de pups zijn). Kat is lief en geduldig met haar pups he? Zo schattig!
Door Lizzy
Angelique schreef:Ja, het was maar goed dat ik 'm vast had :biggrin2:

Met de groetjes van Trude

Afbeelding
Kiekeboe!

Wat een prachtig pupje :smitten:
Door Angelique
Lizzy schreef:Kiekeboe!

Wat een prachtig pupje :smitten:
Als ik deze en Bolle toch eens kon 3D-printen ::) *zoekt vast leuke nieuwe auto uit* :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef:Als ik deze en Bolle toch eens kon 3D-printen ::) *zoekt vast leuke nieuwe auto uit* :biggrin2:

Joh, je doet gewoon nog 3 nestjes met Kat en deze reu, komt die auto ook vanzelf :biggrin2:
Door Martine-Tom
Lizzy schreef:Joh, je doet gewoon nog 3 nestjes met Kat en deze reu, komt die auto ook vanzelf :biggrin2:
Ja joh, kat in t bakkie zoveel nestjes :biggrin2:
Door Kaela
Martine-Tom schreef:Ja joh, kat in t bakkie zoveel nestjes :biggrin2:

Precies en je voert vlees dus je bent geen broodfokker :D

(Zonder gekheid, ik reageer niet heel vaak, maar ik geniet me te pletter door dit topic! Heerlijke pups en zo fijn dat alles goed gaat!)
Door Angelique
Lizzy schreef:Joh, je doet gewoon nog 3 nestjes met Kat en deze reu, komt die auto ook vanzelf :biggrin2:
Ja uhh, het moet wel simpel gaan hé :biggrin2:
Door Angelique
Kaela schreef:Precies en je voert vlees dus je bent geen broodfokker :D

(Zonder gekheid, ik reageer niet heel vaak, maar ik geniet me te pletter door dit topic! Heerlijke pups en zo fijn dat alles goed gaat!)
Dat boeit mensen niet zo hoor. Die zien nog wel dat mijn pups er zo fantastisch uitzien en dat ze zo'n supermama hebben, maar maar dat zoiets komt van...wat je erin stopt komt er ook weer uit......lekker boeie.

Waar de vlekjes wel en niet zitten...DAT is pas interessant :biggrin2:
Door zurca
Weer even bijgelezen hier en heerlijk zitten zwijmelen bij al die leuke, lieve en scahttige foto's en filmpjes. :-*
Wat worden ze al leuk, al zo echt hond... :smitten: :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door