Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pien - schreef: ↑do 12 nov 2020, 16:16 De pompoenstoof/soep heb ik nu twee keer gemaakt en hij is en blijft gewoon mèh.De kokinisto kwam uit de vriezer.
Vanavond kokinisto (Griekse stoofpot) met brood.
pearlsofpassion schreef:Morgen kalfstong in madeirasaus. Vlaamse klassieker. Wederom uit de vriezer (moet plaats maken voor een (volgens mijn normen) gigantische berg barfvlees volgende weekApart! Lijkt me lekker. Ik heb die hier nog nooit te koop gezien)..
- pien - schreef: ↑vr 13 nov 2020, 11:10 De kokinisto kwam uit de vriezer.Hmm, er lag nog vis in de koelkast die echt op moest, dus toch aardappels geschild en wortels gechopt en vis gebakken, en de hertenstoof eten we dan vandaag met een beetje rijst.
Vandaag wederom een emmertje uit de vriezer : hertenstoof, met puree. Ik heb k.#.t geslapen en meneer heeft een kleine ingreep aan z'n hand gehad en kan even niks behalve lezen. Dan zijn emmertjes uit de vriezer gewoon handig. En die moeten toch ook een keer op voor ze te lang staan.
pike schreef: ↑vr 13 nov 2020, 14:33 Vanavond bloemkool uit de oven met granaatappelpitjes en muntblaadjes. Erbij een hamburger.In België liggen die dingen volgens mij gewoon bij de slager/in de supermarkt. In Nederland zul je denk ik bij een islamitische slager moeten kijken. Daar liggen ook kalfshersens als je geluk hebt.
Apart! Lijkt me lekker. Ik heb die hier nog nooit te koop gezien![]()