Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Sow 4.5 uur das lang!! Jij het hele huis aankant??

Hier ook recent gevlogen met Suze (van 7.5 mnd) en het ging perfect.
Wel een korte vlucht van 2.5 uur.
Als je in september gaat dan zijn er nog wel genoeg oorden waar het aangenaam is en wat niet erg lang vliegen is.
Maar goed een langere vlucht zou vast ook wel goed gaan toch?

@ Orinake: Wat leuk allemaal! Kan me voorstellen dat je helemaal enthousiast wordt ervan!

@ Sieglinde: Hoe is het met ML? En ben jij alweer helemaal aan het werk en hoe bevalt dat?
Jup :) maar ik heb ook gewoon even op mijn gat gezeten. Gewoon omdat het kon :) lekker wat met de hondjes getraind.

Ik ga zo bij iemand thuis speelgoed voor Dwayne ophalen. Winkelwaarde van ruim 90 euro. Ga ik halen voor een tientje.
Soms voel ik me een raar van schuldig/goedkoop dat ik haast alles 2de hands koop.
Weet natuurlijk dat dat onzin is en niet hoeft. Maar soms bekruipt me zo'n goedkoop gevoel.
Else! schreef: Sow 4.5 uur das lang!! Jij het hele huis aankant??

Hier ook recent gevlogen met Suze (van 7.5 mnd) en het ging perfect.
Wel een korte vlucht van 2.5 uur.
Als je in september gaat dan zijn er nog wel genoeg oorden waar het aangenaam is en wat niet erg lang vliegen is.
Maar goed een langere vlucht zou vast ook wel goed gaan toch?

@ Orinake: Wat leuk allemaal! Kan me voorstellen dat je helemaal enthousiast wordt ervan!

@ Sieglinde: Hoe is het met ML? En ben jij alweer helemaal aan het werk en hoe bevalt dat?
Nog steeds veel pijn en hij wordt elke nacht gillend wakker. Zal wel wat tijd nodig hebben...
Ik ben weer aan het werk ja. Nieuwe functie dus sowieso wel aanpassen want plots een hoop verantwoordelijkheid maar al bij al lukt het goed. Ik mis Robyn uiteraard wel maar ik ben om 16u al thuis ( en Robyn is een langslaper, tot 10-11u) dus het valt wel mee.

Hoe is het met Suze? Leuke leeftijd he nu?
Robyn gaat sinds vorige week de hele tijd kusjes geven. 'Robyn ga je tante een kus geven? Loopt ze er naartoe( nuja, lopen is een groot woord) om dan je gezicht vol te pakken en te kussen ;D

@Nadia: welk speelgoed? Hier ook veel 2dehands. Ik vind speelgoed kopen moeilijk, kan moeilijk inschatten waar ze leuk mee wilt spelen. En al bij al is een lege doos vaak interessanter.
Door sella
Nadia, het is hier in de familie en burenkring heel normaal om veel tweedehands speelgoed te kopen, zeker omdat de ukkies er snel uitgegroeid zijn.
Net zoals waar een tweede kindje wordt geboren, dat die veel 'erft' van het oudere broertje of zusje.
Je kan je geldt maar 1 keer uitgeven luidt het gezegde niet waar?
Zeker op de leeftijd van Dwayne, hebben ze nog helemaal geen besef van nieuw of gebruikt. Dus je bent gewoon de leukste en liefste mamma voor hem door zuinig te zijn. Daardoor kan hij afwisselen ect.
Hihi. Dat laatste is hier ook.
Dwayne had zich gisteren in het restaurant kostelijk geamuseerd met een tonic stamper.
Ik heb een chicco loop wagentje met geluidjes blokjes en dingetjes erop. Een v tech speeltafel met nog meer geluidjes en lichtjes. En een Fisher price wiebel/stapel toren.
MIjn zus en haar man zitten zeg maar best wel goed in de slappe was, maar kopen ook veel tweedehands via Marktplaats voor hun kleine spruit van bijna 16 maanden. Juist omdat daar prima speelgoed -vaak nog als nieuw- te koop is voor een fractie van de nieuwwaarde. Je bent toch een dief van je eigen portemonnaie als je dan alles nieuw gaat kopen? Hier in Berlijn zegt men:"Geen geld hebben we genoeg".
Een foto van vanavond, maar vind hem te schattig om niet te delen.
We hadden met een vriend afgesproken om in de pizzahut iets te eten nadat we Eneas en Éowynn bij men schoonouders hadden gebracht.
Ze heeft zich SUPER gedragen.
En toen we buiten kwamen kreeg ze ineens de moto van B. in de gaten.
Hij doodserieus zet ze der maar op ze.
Dus ja der van geprofiteerd en dit is het resultaat
Afbeelding
Ik ben zeker geen dief van mijn portemonnee idd!
Tis ook goed voor milieu om speelgoed te hergebruiken.
En heeft mij ruim 80 euro bespaard. Het slijt ook gewoon niets dat baby speelgoed. Dus ik ben er heel blij mee :) maar soms denk ik wel eens dat het zo "goedkoop/minderwaardig" aanvoelt. Dat duif ik dan ook direct weer weg hoor want dat is niet;)
Oh wat vervelend Sieglinde dat je man 's nachts gillend wakker wordt  :-X :-X
Wat een gedoe  :'( :'( Stomme bejaarde mevr  >:(

@ Nadia: hier koop ik ook tweedehands speelgoed, vanwege de prijs en omdat ik het zonde vind dat er zo enorm veel spullen geproduceerd worden terwijl veel spullen nog prima een tweede leven mee kunnen.
Recent heb ik voor €5,00 een tamboerijn, xylofoon, zo'n belletjes rammelaar en 2 van die sambaballen (rammelaar dingen) gekocht en voor €10,00 een super mooie houten loopwagen met blokken erin van een of ander duur merk (kost nieuw ook ong €75) en voor €8,00 een houten treintje, zo'n spiraal geval met kralen, houten autootje en houten speelkubus. Alles ziet er nog zo goed als nieuw uit dus dikke vette prima O0
Nu voorlopig even genoeg speelgoed voor mevr  ;) ;)
Hier ook een deel 2de hands speelgoed binnenkort.
Niet specifiek voor mijn kindjes maar meer in kader van de startende kinderopvang.
Via een ander forum kan ik van een aantal mensen speelgoed, kledij, bedjes overnemen.
Vind het super!
Want dat wil zeggen dat ik mijn nog nieuw te kopen lijst mag inkorten en men budget dus ook kan bijwerken :)
Ik heb net ook een lading kleertjes in een tweedehands winkel gescoord.  Verschillende rompertjes....een heel stoer tuinbroekje met trui, 2 gebreide truitjes en nog een gewoon truitje.....voor 3,50  :o
hartstikke mooie kleertjes....en die maat 50/56 hebben ze toch maar heel kort aan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door