Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Sinds vandaag zijn de kuikens en kloek mooi op wandel. Het zijn 3 kuikentjes geworden. 1 zwart, 1 blauw gezoomd en 1 meerzomig patrijs. Allemaal beveerde voeten.
IMG_20200410_140937.jpg
IMG_20200410_140937.jpg (5.72 MiB) 2229 keer bekeken
IMG_20200410_143227.jpg
IMG_20200410_143227.jpg (5.59 MiB) 2229 keer bekeken
Door Ina
O wauw....is dat mama die er bij staat....wat is die prachtig :D
Als kuikentjes ook maar een beetje op mama gaan lijken heb je straks een mooie uitbreiding van de kudde :biggrin2:
Door pearlsofpassion
Ina schreef: vr 10 apr 2020, 16:42 O wauw....is dat mama die er bij staat....wat is die prachtig :D
Als kuikentjes ook maar een beetje op mama gaan lijken heb je straks een mooie uitbreiding van de kudde :biggrin2:
Hihi, dat is de kloek ja, dus die heeft de eieren uitgebroed en bemoedert de kuikens. Maar de eitjes waren niet van haar.
Het bruine kuikentje haar biologische moeder is wel hetzelfde ras als de kloek, Cochin kriel. Maar dan in kleurslag zilverpatrijs, de kloek is kleurslag wit-zwart Columbia (en met teveel zwart op haar rug, wat ik net mooi vind maar waardoor de fokker haar weg deed)..
Ik zal zien dat ik de ouders nog eens op foto zet. Maar de vader is nog steeds dezelfde als de vorige keer.
Door constance.blokzijl
Vandaag voor de 2e keer deze week in de wijk een groot rondje gelopen, dat lijkt niet zo bijzonder maar met een AB die over 5 daagjes 10 wordt vinden wij dat echt wel een geluksmomentje.
Ok we zijn niet meer zo snel al een paar jaar geleden toen we nog 11 kilometer in 2 uur liepen met haar, maar ze doet het nog wel...
Snurken doet ze nu ook heel goed! Afbeelding
Door Anne in Zweden
Wat schattig, al die babybeestjes! Om op te vreten (figuurlijk, niet als barf!).

Wij krijgen binnenkort ook kipjes, hok en ren zijn zo goed als klaar. Heb er zoooo'n zin in! En aan dwerggeitjes zitten we ook te denken.

Ik geloof dat zelfs ik er broeds van word, al die kleintjes! (En ik heb echt helemaal niets met mensenkinderen... :-[ :D )
Door Kaela
Komende vrijdag voor het eerst weer paardrijles. Priveles uiteraard, volledig volgens de regels van de RIVM en KNHS.

Ik heb er zo zin in! Het voelt heel raar, na zo lang thuisblijven en alles vermijden. Maar het is lekker buiten, alleen de juf en alle ruimte om afstand te houden. Ik weet nog niet of wekelijks gaat lukken, want het is nogal wat om de groepslessen van de volwassenen om te zetten naar privé lessen. Maar met een keer in de paar weken ben ik ook al heel blij, dan heb je weer wat om naar uit te kijken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door