Kim_S schreef: ↑vr 10 jul 2020, 08:41TaartFeestje ?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaela schreef: ↑vr 10 jul 2020, 11:16 Ik krijg vanavond frietjes. Echte frietjes, vette hapLekker! Ik kan me altijd zó verheugen op friet : heet, vet en zout![]()
Kim_S schreef:Gefeliciteerd Kim
Er komen straks welgeteld 2 mensen op visite![]()
Ben vandaag alweeeeer 25 geworden
- pien - schreef: ↑do 09 jul 2020, 08:08 Het werd Spaanse rijst https://www.francescakookt.nl/lekkerste ... rte-bonen/ van Francesca.Met dank aan Pien: Spaanse rijst!! Met Provençaalse balletjes en slaai. En gemaakt van Italiaanse aboria rijst. Mediterrane mix
Met tomatensalade.
Vanavond Spaanse rijst (ik had meer gemaakt) met gebakken oesterzwammen![]()
Siberienne schreef: ↑ma 13 jul 2020, 20:42 Met dank aan Pien: Spaanse rijst!! Met Provençaalse balletjes en slaai. En gemaakt van Italiaanse aboria rijst. Mediterrane mixDat is tenminste een rondkorrel rijst dus stukken beter dan basmati.![]()
src_esther schreef: ↑ma 13 jul 2020, 23:07 Dat is tenminste een rondkorrel rijst dus stukken beter dan basmati.Ja, een lekker fris zomer gerecht en makkelijk te maken. Blijft erin. Was alleen de oregano vergeten. En ik kon de komijn niet vinden dus baharat mix gepakt
Enne, was het zo lekker als je dacht dat het zou zijn?
Lizzy schreef: Mmm, ziet er lekker uit!Deze kan je makkelijk vegetarisch maken. Hier mijn recept: