Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
eelke schreef: vr 04 mar 2022, 16:21 Zo, een hoop positiviteit overgehouden aan carnaval :biggrin2: de kater duurt dit jaar wat langer ::)
:biggrin2:

Ik denk het ook.

Ik las dat er nog nooit zoveel ellende is geweest (met agressie en vernielingen) dan dit jaar?
Door eelke
Lizzy schreef: vr 04 mar 2022, 16:56 :biggrin2:

Ik denk het ook.

Ik las dat er nog nooit zoveel ellende is geweest (met agressie en vernielingen) dan dit jaar?
Ik weet het wel zeker, ik was er een van de 68345 van vandaag :D

Hier niets meegekregen van agressie over vernielingen hoor. Wat me wel opviel waren veel erg dronken erg jonge mensen. Maar het kan ook zijn dat die jonger lijken omdat ik ineens twee jaar ouder ben dan de vorige keer :???:
Door Too
eelke schreef: vr 04 mar 2022, 16:21 Zo, een hoop positiviteit overgehouden aan carnaval :biggrin2: de kater duurt dit jaar wat langer ::)
:biggrin2:
Je bent in ieder geval niet de enige las ik al.
Het was het vast dubbel en dwars waard!
Door eelke
Tot nu toe 1,5 dag ziek geweest en lijk nu op te knappen (maar dat zeg ik nog maar voorzichtig). Dan is het het wel waard inderdaad. Maar moet zeggen dat het wel 'tegenvalt', het is niet zo maar een verkoudheidje.
Jongste dochter sinds vorige week donderdagavond positief getest… wij allemaal tot nu toe negatief (ik heb maandag zelfs bij ggd getest ivm mn werk)… Gister moest jongste toegang testen ivm uitgaan, gelukkig negatief… overigens wij alle 3 nog steeds negatief…. Ik ben nog steeds erg huiverig….
Door eelke
Lizzy schreef: vr 04 mar 2022, 18:19 Oh shit, je hebt corona! Jeetje Eelke! Beterschap :-* (virtueel he :biggrin2: ). In welke zin valt het tegen?

Ik ben wel blij dat het de moeite waard was :-* ! Lekker gecarnavald!
Nou dat ik mij toch wel erg lamlendig voelde. Al lijk ik nu op te knappen, dus dan valt het qua duur wel ontzettend mee.
Beterschap Eelke.. :-*

Dat het niet meer zo gevaarlijk is, wil niet zeggen dat het compleet onschuldig is natuurlijk. Dat is de gewone griep ook niet, daar ben je gemiddeld genomen toch ook 3 dagen stevig ziek van...

Ik hoop dat je idd aan het opknappen bent.. :)
Door dinky89
Beterschap Eelke!
Carnaval en voorjaarsvakantie zorgen inderdaad wel weer voor stijging van de besmettingen.

Vandaag weer uit eten geweest met het werk. Was toch weer wennen om zo dicht op elkaar te zitten.
Door Ronald
Twee vriendinnen, eentje is één dag echt van de leg geweest, maar kon binnen een week weer aan het werk, de ander is inmiddels ruim een week ziek en kan nog steeds niet werken. En nee, het is absoluut geen griepje.
Door eelke
Ronald schreef: za 05 mar 2022, 11:10 Twee vriendinnen, eentje is één dag echt van de leg geweest, maar kon binnen een week weer aan het werk, de ander is inmiddels ruim een week ziek en kan nog steeds niet werken. En nee, het is absoluut geen griepje.
Nou ja, van de griep ben je doorgaans ook wel echt een week ziek, met nog een week herstel.

Heb wel genoeg verhalen gehoord de afgelopen weken van mensen die alleen een zere keel hadden of een snotneus. Maar dat was wat naïef gedacht van mij bedenk ik nu, want ik heb natuurlijk ook wel lekker eerst mijn weerstand om zeep geholpen met een paar dagen carnaval.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door