Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door moniqueo
Lizzy schreef: Hij heeft anderhalve pil op, verdund in water en hij wil niet meer eten en voelt zich zichtbaar afschuwelijk :'( :'(.

Ik ga vandaag berkenblad proberen te scoren.....
Hij voelt zich waarschijnlijk afschuwelijk door het vocht,jammer dat Brutus slecht reageert op furosemide.
Mijn vorige doggie heeft een paar keer zo'n spuitje gehad,ik stond versteld van de hoeveelheid vocht,ze had
weer lucht en eetlust,voor zolang het duurde :-\

Sterkte met de oude man :-*
Door Lizzy
Tossi schreef: Hij voelt zich waarschijnlijk afschuwelijk door het vocht,jammer dat Brutus slecht reageert op furosemide.
Mijn vorige doggie heeft een paar keer zo'n spuitje gehad,ik stond versteld van de hoeveelheid vocht,ze had
weer lucht en eetlust,voor zolang het duurde :-\

Sterkte met de oude man :-*
Nee, hij voelt zich door de flurosemide zo afschuwelijk. Dat was de vorige keer ook.
Door Lizzy
En, net als de vorige keer op die plaspillenzooi ligt ook nu mijn hele woonkamer van voor tot achter weer vol met fluoriserende oranje diarree :(. Ach, hij voelt zich echt zo ziek, die arme knul. Nou ja, een geluk, morgen is het weer uitgewerkt.....
Door Fido
Lizzy schreef: En, net als de vorige keer op die plaspillenzooi ligt ook nu mijn hele woonkamer van voor tot achter weer vol met fluoriserende oranje diarree :(. Ach, hij voelt zich echt zo ziek, die arme knul. Nou ja, een geluk, morgen is het weer uitgewerkt.....
Gewoon maar niet meer doen  :-\
Hele dikke knuf voor Brutus  :bigarmhug: en een heel dikke knuf voor jou  :bigarmhug: en sterkte met het opruimen  :-X
Door Angelique
Lizzy schreef: En, net als de vorige keer op die plaspillenzooi ligt ook nu mijn hele woonkamer van voor tot achter weer vol met fluoriserende oranje diarree :(. Ach, hij voelt zich echt zo ziek, die arme knul. Nou ja, een geluk, morgen is het weer uitgewerkt.....
Gatverdamme :'(
Door charmed
Dan kan je dat beter niet weer doen. Ellendig als ze niet tegen de middelen kunnen die ze nodig hebben. Is er niet iets homeopatisch wat vochtafdrijvend is? Wellicht dat hij daar beter tegen kan.
Door boskat
Sterkte voor jullie en voor Brutus !
Dit zijn van die akelige dingen een beslissing moeten  nemen, terwijl je dat nog lang niet wil,als de tijd daar is :(
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door