Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
Bij de kachelboer waar wij de onze vandaan hebben hadden ze 2 gaskachels staan. Zo ontzettend mooi en zo echt. Ik heb 2 keer aan die vent gevraagd, je bedonderd de boel, dat's een echte. Ben er nog heel dicht bij gaan staan kijken en toen zag ik het, nep maar prachtig nep.Ik ben wars van die nepdingen maar voor deze was ik gegaan als we om de een of andere reden geen houtkachel zouden kunnen hebben. En ook handig, met afstandbediening!  8)
Door suzanne 1
[quote="Pauline [quote="Pauline""]

Eddie (heeft gevoelige longen en luchtwegen) kan trouwens ook slecht tegen hout gestookte ruimtes, het is net of het met het vocht te maken heeft. Schat in dat hout stoken vochtiger is dan een cv.... (toch?).
[/quote]

uhh nee, juist het tegenovergestelde.  ik moet hier een oude fluitketel met water op de kachel zetten waardoor er continu vocht verdampt en in de kamer komt.....anders wordt het te droog voor de houten vloer. de lucht wordt juist heel erg droog anders....maar kan me voorstellen dat je daar ook last van kan hebben
Door zurca
Een hout gestookte ruimte is idd. droger dan een CV gestookte ruimte...

Ben weer thuis van mijn werk en heb het nu gelukkig niet zo koud gehad maar ik had dan ook m'n fleece gevoerde broek aan en, uitvinding van de eeuw, gebreide wollen sokken....had echt warme voeten en dat heb ik bijna nooit.

Welke echt een leuk kacheltje...heel veel warmte toegewenst. :)
Door eelke
Ik hoop het, hier is het altijd erg vochtig.

Nou, de eerste stookdag zit er op. Verheug me nu al weer op het aansteken morgenochtend!
Door EliScooby
Nadia schreef: Bedoelde kek ;D stomme autocorrect
Die kun je ook gewoon uitzetten anders hoor, dus eigen keuze om m aan te laten staan :biggrin2:
Door keetje
eelke schreef: Ik hoop het, hier is het altijd erg vochtig.

Nou, de eerste stookdag zit er op. Verheug me nu al weer op het aansteken morgenochtend!
Pyromaan! Zit de fik er al weer in?? :biggrin2:
Door eelke
We krijgen zo voor de tweede keer kraamvisite. Heb zelfs al kraamkado'tjes gehad; aanmaakblokjes  ;D
Door Aprilsnow
Wat een lief kacheltje.... en een heerlijke warmte  :biggrin2: :biggrin2:

Zo herkenbaar die boorplaten tegen het plafond maar het is het meer dan waard.
Door MargaS
eelke schreef: We krijgen zo voor de tweede keer kraamvisite. Heb zelfs al kraamkado'tjes gehad; aanmaakblokjes  ;D
Haha humor!  Hoe ging het met raampjes schoonmaken?
Door kiara
Wat een prachtige kachel eelke en heerlijk warm zo te lezen, heb ik ook altijd gewild maar gaat helaas niet hier.
Ik heb zo'n nep zweer haard die prachtig is hoor maar heb hem nooit aan staan eigenlijk  :biggrin2:
De zibro staat ervoor!

* in strijd met de regels, daarom is dit bericht door moderator aangepast.*
Laatst gewijzigd door kiara op za 29 nov 2014, 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door