Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Laika
Dit is geen klacht maar een hartekreet! Wat een opeenstapeling van narigheid krijgen jullie voor je kiezen. Heel veel sterkte morgen en een lange tijd daarna.
Door Angelique
Och Hilje, dit gaat beyond een klaag. Wat vreselijk dat je je meisjes gaat verliezen. :'( hele dikke knuffels voor jou :'( :-*
Door Hylos
Allemachtig Hilje, wat een opeenstapeling van ellende!! :'( :'(
Wat een enorm groot verdriet.. wat moet je daar op zeggen.
Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd. :-*
Door Kim_S
Daantje schreef:Dankjewel Kim ga ik doen :-*
ja ,3 honden binnen 5 maanden is too much .Dat roept ook weer nare herinneringen op :'(
Dat lijkt eng veel op hoe het bij ons gegaan is... Hooli, Max en Ozzy gingen ook binnen 5 maanden :'(
Knuffel :-*
Door constance.blokzijl
Daantje schreef:Ik heb ook een klaag.
Sinds Winston's dood,onze engelse mastiff , op 18 april is hier alles zo anders geworden.
Ons Duits Dogje Lotje kwijnde weg en wat we ook deden ,ze herstelde niet echt.
Onze lieve Sint Bernardkleuter die hier al ruim 3 jaar woont veranderde ook van onbenullig naar stilletjes.
Ons huis te koop gezet ,kopers haakten op t laatst af en nu sinds een week gaat het snel bergafwaarts met de beide lieve meisjes.

De sintbernard was vorig weekend zomaar oververhit en bleef maar hijgen ,met moeite kunnen koelen na urenlange toestanden ,kreeg de dag erna een bult onder haar keel ter grootte van een golf bal.
2 dagen later waren er meer bulten ,zo groot als een halve tennisbal.Onderzoeken gehad en nu zit ze helemaal onder een zeer agressieve kankersoort.
Het gaat heel snel helemaal verkeerd met haar. :'(

Onze Lotje heeft inmiddels verschillende tia's gehad en afgelopen nacht ging het weer helemaal mis.Ze is de weg kwijt en zichzelf ook.

In alle spoed overleg gehad ,onderzoeken zijn duidelijk : met beide meisjes komt het niet meer goed.
Ze worden morgenochtend samen ingeslapen.Het is eigenlijk geen klaag meer.We zijn in shock.
Oooh Hilje wat erg!!
Een hele, hele dikke knuffel voor je!
Door Daantje
Dank jullie wel :-*
Het is idd een heeeeel raar idee om morgenmiddag plots hondloos te zijn na 10-tallen jaren
Door Angelique
Daantje schreef:Dank jullie wel :-*
Het is idd een heeeeel raar idee om morgenmiddag plots hondloos te zijn na 10-tallen jaren
Het klinkt mij als een nationale ramp :-\ :'(
Door eelke
Verschrikkelijk Hilje... ik krijg het niet omschreven. Ik denk aan jullie.

En dan ook nog even een knuffel voor degenen waarbij het nare herinneringen boven haalt.

Wat is het toch een naar iets... :-\
Door judith vd
Lieve Hilje,

Wat een drama en wat afschuwelijk voor jullie! Eigenlijk kan ik mij nu niet voorstellen wat jullie doormaken. Ik wens jullie heel veel sterkte morgen.
Dit wens je echt niemand toe.

Dikke kus voor jullie!

Judith
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door