Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
De hitte van gisteren goed doorgekomen! Plantenspuit bij de hand met zo'n vernevelstand en me af en toe natgespoten. Werkt goed!
Vandaag een heerlijk doelloos blokje om door Friesland met een hele ploeg motorrijders. Was bijzonder gezellig!
En vandaag is ook bewezen dat er echt wel sociale motorrijders zijn!
Vandaag een heerlijk doelloos blokje om door Friesland met een hele ploeg motorrijders. Was bijzonder gezellig!
Ja duh, jij bent toch motorrijder!Ronald schreef:De hitte van gisteren goed doorgekomen! Plantenspuit bij de hand met zo'n vernevelstand en me af en toe natgespoten. Werkt goed!
Fijn dat het dit keer goed ging met de hitte. Het is aanpassen, maar aldoende leer je en gaat het gelukkig beter!
Krijg een flyer van een nieuwe huisarts in de bus! Die wat bredere openingstijden heeft en waar je op afspraak kunt komen
En ook via de website afspraken kunt regelen en recepten aanvragen. Man-o - man ik kan weer naar de huisarts als ik iets heb !
Ok jullie denken nu dus
Maar hier heb je dus alleen huisartsen die smorgens een paar uurtjes open zijn , en zonder afspraak dus heel vaak is minimum 1 uur wachttijd, erg fijn
Altijd haast omdat het toch zo druk is. Ook voor recept maar wachten. En soms sta je ook gewoon voor gesloten deur . Geen idee waarom.
Ergo wat ik ook heb ik ga niet naar de huisarts, althans probeer het te vermijden . Hopelijk is dit dan wel wat!
Ml kan al helemaal niet gaan, want komt vaak niet uit met zijn werk
ja als je een afspraak zou kunnen maken dan wel
Hoe blij kun je met zoiets toch zijn! Nu even wachten hoe het in praktijk loopt he , maar hoopvol
En ook via de website afspraken kunt regelen en recepten aanvragen. Man-o - man ik kan weer naar de huisarts als ik iets heb !
Ok jullie denken nu dus
Maar hier heb je dus alleen huisartsen die smorgens een paar uurtjes open zijn , en zonder afspraak dus heel vaak is minimum 1 uur wachttijd, erg fijn
Ergo wat ik ook heb ik ga niet naar de huisarts, althans probeer het te vermijden . Hopelijk is dit dan wel wat!
Ml kan al helemaal niet gaan, want komt vaak niet uit met zijn werk
Je zou morgen maar vrij zijn!
Echt vrij, want mijn zzp taken zijn ook even klaar. Das lekkerrrrr!
Echt vrij, want mijn zzp taken zijn ook even klaar. Das lekkerrrrr!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat handig, zou ideaal zijn!Kaio schreef:Krijg een flyer van een nieuwe huisarts in de bus! Die wat bredere openingstijden heeft en waar je op afspraak kunt komen![]()
![]()
![]()
![]()
En ook via de website afspraken kunt regelen en recepten aanvragen. Man-o - man ik kan weer naar de huisarts als ik iets heb !![]()
Ok jullie denken nu dus![]()
![]()
![]()
Maar hier heb je dus alleen huisartsen die smorgens een paar uurtjes open zijn , en zonder afspraak dus heel vaak is minimum 1 uur wachttijd, erg fijnAltijd haast omdat het toch zo druk is. Ook voor recept maar wachten. En soms sta je ook gewoon voor gesloten deur . Geen idee waarom.
Ml kan al helemaal niet gaan, want komt vaak niet uit met zijn werkja als je een afspraak zou kunnen maken dan wel
Hoe blij kun je met zoiets toch zijn! Nu even wachten hoe het in praktijk loopt he , maar hoopvol
Stukje gereden door een prachtig landschap, gezellig bijgekletst met lieve vrienden, heerlijk gegeten, en als kers op de taart nog een allerschattigst hondje ontmoet dat vriendjes werd met Atz (naast de andere lieve hondjes uiteraard). Het is jammergenoeg nog nèt mislukt om hem mee naar huis te nemen, hij zat al in de auto, maar ze hadden ons door...
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

De klaag van vandaag:Kim_S schreef:Stukje gereden door een prachtig landschap, gezellig bijgekletst met lieve vrienden, heerlijk gegeten, en als kers op de taart nog een allerschattigst hondje ontmoet dat vriendjes werd met Atz (naast de andere lieve hondjes uiteraard). Het is jammergenoeg nog nèt mislukt om hem mee naar huis te nemen, hij zat al in de auto, maar ze hadden ons door...![]()
2099C3A8-11E5-4E0F-B1C5-D9FBBBDE7A5D.jpeg
Krijg je mensen met een hond op bezoek, je geeft ze koffie, je geeft ze eten, je kletst gezellig, je draait je twee seconden om en verhip, ze hebben je hond in de kofferbak gestopt!
* Alternatieve versie: ondankbare hond
Maar verder was het heul gezellig!
- Charlie Angel
- Moderator
Klinkt als een supergezellige dag dames!
Op honden in de verkeerde auto na. [emoji23]
Op honden in de verkeerde auto na. [emoji23]
- Inge en Bono
- 5-sterren

Zelfs Atz kijkt vragend: “aaaaah toe, kunnen we hem houden baas?” 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Kim_S schreef:Zelfs Atz kijkt vragend: “aaaaah toe, kunnen we hem houden baas?”
Ik zeg doen; double trouble twice the fun
Geniet ervan dames daar in 't noorden.
Een klaag hoort natuurlijk niet thuis in het geluksmomententopicAnne in Zweden schreef:De klaag van vandaag:
Krijg je mensen met een hond op bezoek, je geeft ze koffie, je geeft ze eten, je kletst gezellig, je draait je twee seconden om en verhip, ze hebben je hond in de kofferbak gestopt!*
* Alternatieve versie: ondankbare hond. Haal je zo'n beest uit de rescue, je geeft 'm water, je geeft 'm eten, je knuffelt gezellig, je draait je twee seconden om en verhip, zit ie smoorverliefd naast zijn nieuwe beste vriendje in de kofferbak. En bedankt, Mello.
![]()
Maar verder was het heul gezellig!![]()
@Kim: Ze zitten er wel echt als 'inpakken en wegwezen'
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Aaah hoe lief! En moet Atz nu zijn nieuwe beste vriend achter laten bij die mensen die hem de kans geven om in de auto te springen?
Met pijn in het hart. Ze moesten hem tegenhouden anders sprong hij op de achterbank toen de kinderen instaptenconstance.blokzijl schreef:Aaah hoe lief! En moet Atz nu zijn nieuwe beste vriend achter laten bij die mensen die hem de kans geven om in de auto te springen?
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Huis is officieel in de verkoop en al voor we op funda staan 3 bezichtigingen ingepland ! Alleen dus via de site vd makelaar tnt