Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Sterkte Pauline, voor je moeder en vader. Ik heb bewondering voor allebei. Zoveel liefde voor elkaar spreekt er steeds uit jouw stukjes, hoe zwaar ze het ook hebben.
En sterkte Voor Joep, met veel geduld en goede verzorging moet hij er gewoon weer bovenop komen.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou en Eddie. :-*
Door Pluto
Lieve Plientje,
ik heb al mogen zien hoe jij samen met Eddie en Joris voor jullie Joeperdepoepie zorgt, het was hartverscheurend om de blik in zijn oogjes te zien toen we afscheid namen en hij met al zijn kracht probeerde bij je te komen, drempel of niet hij kwam naar ons toe. Ik heb er net als jij alle vertrouwen in dat jullie de juiste weg voor Joep zullen kiezen. Geef de ouwe brompot maar een dikke kus van me en als hij weer op de been is mag hij ons park in Deurne eens op zijn gemakkie komen onderzoeken!

Zoentjevanjeroentje!
:-*
Door Pauline
Dank jullie wel lieverds!!!  :-* :-* :-*

En ik wilde het niet voor jullie verborgen houden, zeker niet! Maar ik wilde voor mezelf een weg kiezen zonder teveel mensen en meningen, ik wilde dat doen wat mijn intuïtie me ingaf, dat wat mijn gevoel me zei. En daar had ik even tijd voor nodig.
Door TMG1961
Heel veel sterkte Pauline

Vanmiddag bij Pearl mijn leesbril opgehaald. Is wel even wennen na opzetten en daarna weer wennen aan gewone bril na afzetten leesbril.
Scherm laptop lijkt met leesbril ook iets in het midden naar binnen gebogen te zijn..weet niet of dat normaal is of dat het kwestie van wennen is.

Het is warm hier, momenteel bewolkt. Pixie en Noppie bewegen alleen maar als het echt absoluut noodzakelijk is. Ik beweeg nog minder  :biggrin2:
Door eelke
Jeeetje Pauline, dat is nogal een bord vol...sterkte!

Verdorie zeg. Werd net gebeld door het autogarage bedrijf, met de mededeling dat ze hem toch niet willen gaan repareren. :( te oud en bang om meer stuk te maken. Zeg dan niet vorige week voordat ik dat ding kocht dat het geen probleem is en dat je dat vaker doet, en vervolgens gisteren dat geen probleem is, en vanmorgen toen je belde over de prijs ook nog niet.
Kreeg ik de tip van een ander bedrijf, doen het ook niet. Ik vind het even niet meer zo leuheukkk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door