Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

hannabelgje schreef:Mwah het is een baan. Maar is pas bij uzb dus nog heel pril. Maar we gaan er gewoon voor uiteraard.
Uiteraard! En er zit veel verschil tussen banen, maar geld is geld, en dat is nog het belangrijkst.
hannabelgje schreef:Precies. Na bij een callcenter gewerkt te hebben zijn alle baantjes leuk denk ik. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Nou ik vond bejaardendiarreesmeersel uit de badkamers schrobben ook niet echt een topbaan hoor ;D

(het ergst van die baan vond ik nog wel dat ik 'sochtends vaak als eerst bij de cliënten op de kamer kwam, ik was altijd bang dat er een overleden was, brrr :-\ )
eelke schreef:
Nou ik vond bejaardendiarreesmeersel uit de badkamers schrobben ook niet echt een topbaan hoor ;D

(het ergst van die baan vond ik nog wel dat ik 'sochtends vaak als eerst bij de cliënten op de kamer kwam, ik was altijd bang dat er een overleden was, brrr :-\ )
Ik ga voor een kantoorbaan. Kom je meestal niet veel diarree tegen. Afbeelding
Iedereen bedankt!
koekje schreef:Meneer is naar de tandarts, voor een wortelkanaalbehandeling oid. Ik denk dat hij het naar zn zin heeft, hij is er namelijk nog steeds.
Oow, heb jij ook zo'n tandartsfetisjist? Die van mij valt in slaap tijdens wortelkanaalbehandelingen zonder verdoving. :-X

@Hanna: succes vandaag! Baan = geld en daarna zien we wel weer verder!
Veel succes Hanna.

Vandaag weer bij de revalidatie arts en instrumentenmaker geweest. Veel gepraat en overlegd en ortheses gepast. Conclusie wordt een op maat gemaakte kniebrace als de verzekering toestemt. Het scheelde echt enorm in pijn, maar wat een reusachtige dingen zijn het zeg en hij moet echt over de broek heen. Maar als ik dan met minder pijn kan lopen dan ben ik wel heel blij. En ze kunnen hem nog in verschillende kleuren maken ook. ::) :biggrin2:
Charlie Angel schreef:Veel succes Hanna.

Vandaag weer bij de revalidatie arts en instrumentenmaker geweest. Veel gepraat en overlegd en ortheses gepast. Conclusie wordt een op maat gemaakte kniebrace als de verzekering toestemt. Het scheelde echt enorm in pijn, maar wat een reusachtige dingen zijn het zeg en hij moet echt over de broek heen. Maar als ik dan met minder pijn kan lopen dan ben ik wel heel blij. En ze kunnen hem nog in verschillende kleuren maken ook. ::) :biggrin2:
Nu weer lekker aan het werk, hopelijk zou ik vanmiddag nog iets horen over de verzekering.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door