Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
*Dorothea* schreef: Jaaaaa :dribble:
als je een keer de kans krijgt, van de tap is nog lekkerder.
Dat is omdat ie op de fles nog een keer hergist, en die van de tap doet dat niet. Dus dan is die van de tap zachter van smaak.
Pas geleerd.  8)

Wij hadden alleen een vrij simpele lunch  ::);
Carpaccio, courgettesoep, lamskroon met seizoensgroenten en aardappelkroketjes, en frambozenbavarois.

En net heb ik een beetje advocaat op.
eelke schreef: Dat is omdat ie op de fles nog een keer hergist, en die van de tap doet dat niet. Dus dan is die van de tap zachter van smaak.
Pas geleerd.  8)
die van de tap heeft een betere schuimkraag (skuumkoppe)
Door Kinnie
Vandaag restje kip tandoori van gisteren.
En morgen moet ik weer werken, dus dan was ik eigenlijk van plan gebakken aardappeltjes met sla en biefstukje, maar dat schuif ik door naar maandag. Morgen ga ik toch gelijk uit het werk eerst met de honden op pad (dus in de auto naar n leuk plekje, niet zoals ik normaal gelijk doe), ik was eerst van plan dit na het eten te doen. Maar omgedraaid. Morgen dus maar op de terugweg van de wandeling langs de grote M....  :-[
Ik ga lekker voor mezelf koken:
kipfilet met pesto uit de oven met aardappelgratin en rolletjes sperziebonen met spek. En toe banoffeepie, waar ik vanmiddag al 2 stukken van heb voorgeproefd.  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door