Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
te lief, die twee!
Wij zijn vanmorgen twee andere schoonheden. In een verwaarloosde boomgaard waar het goed toeven is voor ze
de meneren stonden ook zeer geïnteresseerd te kijken
Wij zijn vanmorgen twee andere schoonheden. In een verwaarloosde boomgaard waar het goed toeven is voor ze
Mooi he. Maar die van mij gaan compleet door het lint als ze dit zien.Siberienne schreef:te lief, die twee!
IMG_2530.JPG
IMG_2529.JPG
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou die van mij dus meestal ook. Behalve soms als de ree stil blijft staan. Zo bizar. Maar als het gaat lopen..... dan wordt er gestuiterd.pike schreef:Mooi he. Maar die van mij gaan compleet door het lint als ze dit zien.
Ik heb een heel bijzonder voorwerp uit de donkerste hoeken van onze schuur opgevist om voor het eerst in lange, lange tijd weer eens te gebruiken
Wat is dat ????Kaela schreef:Ik heb een heel bijzonder voorwerp uit de donkerste hoeken van onze schuur opgevist om voor het eerst in lange, lange tijd weer eens te gebruiken![]()
IMG_4427.JPG
Dat voorwerp heb ik zaterdag gebruikt maar het gras lijkt er alleen maar sneller door te groeien want het is nu alweer langKaela schreef:Ik heb een heel bijzonder voorwerp uit de donkerste hoeken van onze schuur opgevist om voor het eerst in lange, lange tijd weer eens te gebruiken![]()
IMG_4427.JPG
-
src_esther
- 5-sterren

Zeker een bijzonder voorwerp. Wij moeten het volgende een dezer dag weer eens ter 'hand' nemen:Kaela schreef:Ik heb een heel bijzonder voorwerp uit de donkerste hoeken van onze schuur opgevist om voor het eerst in lange, lange tijd weer eens te gebruiken![]()
Bij ons tieren met name de ongewenste* planten (kweekgras, brandnetels, distels, koolzaad, nachtschade, zuring, vlierbes, perzikkruid, weegbree, wilde ganzevoet, boterbloem, etc) welig....
*Ongewenst vanwege de enorme hoeveelheden en andere (wilde) planten verdrukken.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Als onze grote boef aandacht wil;

Uiteraard wordt dit begeleid door hele zielige geluidjes

Uiteraard wordt dit begeleid door hele zielige geluidjes
Oooh heerlijk, zou bijna door het scherm kruipen om hem een knuffel te geven 
Ik ga naar China!!! Kijken of het daar wel droog is!
- Pauline
- 5-sterren

Mijn foto van de dag is een 2 jaar oude herinnering van facebook. Onze ouwe levensgenieter Joep 
Het leven is gewoon doorgegaan, maar Joep is nog lang niet vergeten. Elke dag wordt zijn naam nog genoemd met bijbehorende herinneringen. Joep heeft de nodige pootafdrukken achtergelaten op deze wereld.
Het leven is gewoon doorgegaan, maar Joep is nog lang niet vergeten. Elke dag wordt zijn naam nog genoemd met bijbehorende herinneringen. Joep heeft de nodige pootafdrukken achtergelaten op deze wereld.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Mooie man 
Wat een heerlijke foto van Joep!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Aaaaah die Joep 
Op de terugweg van de da, nog even een rondje bos. Lekker op het terras gezeten complimenten ontvangen, altijd goed!
Thuis nog even spelen en daarna weer uitrusten
Thuis nog even spelen en daarna weer uitrusten