Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Wat fijn Kim, gefeliciteerd! En beterschap voor Els!

Mijn roeping-voor-een-weekend liggen beide nog te slapen. Ik heb ook een goede nacht gehad, dus we zijn weer klaar voor een dag kinderpret!
Meneer K en Oscar zijn thuis gebleven en hebben vandaag klus plannen. De schuttingdeur gaat eindelijk aangepakt worden en daar ben ik super blij mee!
Door Nynke
Gefeliciteerd Kim !!!  :-*

OT: op zoek naar een een nieuwe koelkast. Straks Martine even helpen met verhuizen.

Wat een heerlijk hondje is onze Mayla !!  :smitten: :smitten: :smitten:  Een enorme blije kip  :P  heel vrolijk en altijd in voor een geintje. Ze is ook nog eens behoorlijk slim, want als ik mijn thuiskleren omruil voor mijn werkkleren blijft ze gewoon liggen, ze snapt nu al dat ze dan niet mee mag. Dat is in elk geval mijn idee  :biggrin2: In het park met mij loopt ze al los, elke keer als ik haar roep komt ze als een speer naar me toe :wiggle:
Door Hope
Gefeliciteerd Kim!

Wij gaan vandaag een start maken met het inpakken van de spullen voor de meerdaagse wedstrijd.
Gisteren een super fijne training gehad bij mevrouw de bondscoach dus vandaag mag het paardje lekker een dagje ontspannen.
Door kira
Gefeliciteerd Kim

Ritje dieren arts gedaan nog steeds en psychisch zieke hond en een supersnel herstellend exemplaar.

Verder gaan we drie dagen relaxen en moet ons paard geborsteld en gewassen worden. Kijken of er een mooie beer van te maken is.
Door monster
Hier een hele blije Lodi vannacht. Hij heeft het prima gehad, maar was helemaal maf toen we binnenkwamen. Nu vind ie het weer heel normaal. Monster wilde gisteren helemaal niets van ons weten, maar vanmorgeb kroop ze bijna op mijn hoofd, dus we zijn weer in genade aangenomen.
Door Radja
Nynke schreef: Gefeliciteerd Kim !!!  :-*

OT: op zoek naar een een nieuwe koelkast. Straks Martine even helpen met verhuizen.

Wat een heerlijk hondje is onze Mayla !!  :smitten: :smitten: :smitten:  Een enorme blije kip  :P  heel vrolijk en altijd in voor een geintje. Ze is ook nog eens behoorlijk slim, want als ik mijn thuiskleren omruil voor mijn werkkleren blijft ze gewoon liggen, ze snapt nu al dat ze dan niet mee mag. Dat is in elk geval mijn idee  :biggrin2: In het park met mij loopt ze al los, elke keer als ik haar roep komt ze als een speer naar me toe :wiggle:
Fantastisch,heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat! En ze is gewoon een heerlijk hondje
Laatst gewijzigd door Radja op za 23 mei 2015, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Pauline
Nynke schreef: Gefeliciteerd Kim !!!  :-*

En weer die open deur.... Ik zei toch al dat ze op een teckel leek!
Door kira
Vroeg opgestaan. Al veel gepoetst zo ramen lappen. Hopelijk nog twee honden wassen. Kleine beer keert langZaam terug tot zichzelf. Werd tijd. Nooit geweten dat een dier zo psychisch kan reageren op pijn. Wellicht te maken met het oortje dat op een dag oud is afgebeten. Heel veel gedrag wat ze liet zien liet ze de eerste weken van haar leven ook zien. Toen kon ik haar tillen nu enkel naast haar zitten met haar kopje op mijn borst.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door