Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Anne in Duitsland schreef: Poetsen doe ik niet, althans niet voor de werklui. Het zijn mannen, en mijn ervaring met mannen is dat die ofwel de rotzooi helemaal niet zien, ofwel allang blij zijn dat ze niet bang hoeven te zijn dat ze met hun besmeurde werkkloffie het peperdure witte damasten tafelkleed ondersmeren. Wat niet wegneemt dat ik zo langzamerhand wel weer eens een keer mag stofzuigen. Je kunt je honden niet eeuwig de schuld geven. :biggrin2:
Nou, van sommige dingen vind ik het wel een fijn idee dat het schoon is, het wit van mijn zwart witte vloer is heul snel viel enzo. En kwijl is goor. En zand en haren liggen er nu overal al weer (terwijl er gisterenavond en vanmorgen gestofzuigd is :P)

Ik raakte lichtelijk in paniek toen bleek dat mijn hele kledingkast van zijn plaats af moest  :o
Want 1. die is sinds ie er staat niet meer van zijn plek geweest dus wat vind je er achter? en 2. die plaat aan de achterkant zit los, dus ik zag m al helemaal loskomen en dan mijn ondergoed op het hoofd van de meneren vallen  :o
Ductape for the win!

Maarre, hij staat!  :o ik had gevraag naar de volgorde van werken ivm de honden, dus ze hebben eerst het gedeelte in de huiskamer gedaan. Nu gaan ze boven verder.

Allemaal dingen! :D
Afbeelding

Een gat!  :o
Afbeelding

Jaa!
Afbeelding

Gijs heet hem een warm welkom :)
Afbeelding
Door eelke
Zou het gek zijn er alvast een blokje hout in te leggen?  ::) Gewoon, voor de sier?  :biggrin2:

Werklui zijn wel oké trouwens. Praten rustig met elkaar, komen overleggen met mij, wilden steeds hun schoenen uit doen om naar boven te lopen (hoeft niet), kwamen vragen of ze van de wc gebruik mogen maken, en hebben nog niet om koffie gevraagd, ondanks dat ik echt heb gezegd dat ze daar om moeten vragen als ze trek hebben!
Door eelke
Kim_S schreef: :biggrin2:
Zou er nog even mee wachten. Misschien moeten ze nog wat testen of zo  ::)
Oke oke. Geduld dus.  8)

Booooooooooooooooh mmooeeilijk!  :biggrin2:
Door zurca
Ohwww leuk kacheltje Eelke!!
En die Gijs hahaha... die kan niet wachten tot die aan gaat... om dan heel snel in de keuken te gaan liggen gok ik zo, lekker op de koele tegels :biggrin2:

Hier begonnen we vanmorgen met 17 graden...ik ga zo naar mijn werk en het is nu 23.6....de hondjes zullen het niet koud hebben ::)
Door Brigitte
[quote="eelke"]
Zou het gek zijn er alvast een blokje hout in te leggen?  ::) Gewoon, voor de sier?  :biggrin2

Brandende kaarsjes erin zetten, geeft meteen sfeer!
Door eelke
zurca schreef: Ohwww leuk kacheltje Eelke!!
En die Gijs hahaha... die kan niet wachten tot die aan gaat... om dan heel snel in de keuken te gaan liggen gok ik zo, lekker op de koele tegels :biggrin2:

Hier begonnen we vanmorgen met 17 graden...ik ga zo naar mijn werk en het is nu 23.6....de hondjes zullen het niet koud hebben ::)
Ik denk dat jij door kan voor de vriezer ja, haha.
MargaS schreef: Wat een lief kacheltje. Hoeveel kw is hij?
7 kw.

Brigitte, ze moeten de rest van het kanaal nog aan leggen, dus dat laat ik ze eerst maar doen haha. Net wel ff gespiekt, hij loopt nu door tot halverwege de zolder, en de omkokering op de slaapkamer zit er bijna op.
Ze zeiden wel dat mijn muren heeeeeeeeeeeeel scheef zijn (weet ik) en ze willen nog steeds geen koffie.

Misschien vinden zij het wel net zo vervelend, bij mensen thuis werken, samen koffie moeten drinken, en steeds maar vriendelijk doen. Mooi.  8)
Door eelke
Doranto schreef: Misschien lusten ze geen koffie en willen ze liever thee.....
Er kwam er een om water vragen  8)

Als je liever thee willen, dan zullen ze dat toch wel vragen, nadat ik al tig keer gezegd hebt, als je wat nodig hebt, laten weten he!!

Pfff wat wordt je suf van zo'n dag zeg. Heb gelukkig wel wat voor het werk kunnen doen. Zo maar ff wat eten en dan eens vragen of het oké is dat ik even met de honden ga lopen...
Door keetje
Doranto schreef: Misschien lusten ze geen koffie en willen ze liever thee.....
Of een borreltje,... :D

Lief kacheltje, ik hoop dat je er erg veel plezier van gaat hebben. 7 watt? Geen idee wat de onze is. Eem zoeken.

Iets gevonden.  Warmte afgifte:    +/- 40-150 m3 ? Geen idee wat ik daar mee moet maar meer kan ik niet vinden.  ::)
Laatst gewijzigd door keetje op wo 26 nov 2014, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door doranto
Ik zou ze er niet om laten vragen, maar gewoon vragen wanneer ze willen pauzeren en dan zorgen dat er koffie en / of thee klaarstaat. Met iets lekkers erbij.
Zo doe ik het altijd.
Door eelke
Doranto schreef: Ik zou ze er niet om laten vragen, maar gewoon vragen wanneer ze willen pauzeren en dan zorgen dat er koffie en / of thee klaarstaat. Met iets lekkers erbij.
Zo doe ik het altijd.
Heb ik eerst gevraagd, en toen zeiden ze 'ach we kijken altijd hoe het loopt en hoe laat we pauze houden'. Dus toen heb ik gezegd dat ik graag koffie wil zetten en bla bla bla.

Keetje, die van jullie is 4-8,5 zie ik.

En die van ons is 2,3 -9 kw volgens de brochure, want dan uit komt op 7 kw nominaal vermogen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door